نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 20 آذر 1396
ساعت 10:56

اولین تریلر از بازی Overkill's The Walking Dead منتشر شد

5 از 5

اولین تریلر منتشر شده از بازی Overkill's The Walking Dead خیره کننده است

عنوان جدیدی از سری Walking Dead در راه است و به نظر می‌رسد که با یک بازی زیبا طرف هستیم. اولین تریلر از Overkill's The Walking Dead منشر شده و در آن «Aidan» یکی از شخصیت‌های اصلی بازی به مخاطبان معرفی می‌شود. همانطور که در تریلر می‌بینیم وقایع بازی در شهر Washington D.C رخ می‌دهد و زامبی‌ها تمام شهر را تصرف خود درآورده‌اند. در انتهای این خبر تریلر Overkill's The Walking Dead را مشاهده خواهید کرد.

این تریلر کیفیت بالایی دارد و در ابتدا زندگی ایدن قبل از تهاجم زامبی‌ها را به ما نشان می‌دهد و پس از آن است که همه چیز خراب می‌شود. همچنین ویدیوی دیگر نیز توسط سازندگان منتشر شده و تمام افراد مهمی که در پروسه‌ی تولید بازی Overkill's The Walking Dead نقش داشتند را به بازیکنان معرفی می‌کند.

Overkill's The Walking Dead در پاییز 2018 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات چندانی از گیم‌پلی این عنوان در دست نیست اما سازندگان تایید کرده‌اند که بازی از حالت co-op پشتیبانی پشتیبانی می‌کند. همچنین در ارتباط با داستان نیز گفته شده است که این بازی جهان Walking Dead را گسترش خواهد داد و شخصیت‌ها و خط داستانی جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

Overkill's The Walking Dead با نظارت خالق مجموعه‌ی واکینگ دد، رابرت کرکمن ساخته شده است. وی در این باره می‌گوید از روز اولی که با پروژه آشنا شد میدانست این بازی همانی است که طرفداران سبک co-op به دنبالش هستند.

انتشار جدیدترین بازی از مجموعه‌ی واکینگ دد بر عهده‌ی کمپانی 505 Games است. آنها امید زیادی به موفقیت این عنوان دارند. Overkill's The Walking Dead ابتدا در سال 2014 معرفی شد و قرار بود تا 2016 عرضه شود. اما تاریخ عرضه‌ی بازی یک سال تاخیر خورد تا اینکه در سال 2017 نیز خبری از آن نشد. کنون به نظر می‌رسد که عرضه‌ی بازی در سال 2018 قطعی است.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.