نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 13:25

تریلر تبلیغاتی بازی Monster Hunter World

0 از 5

تریلر کوتاه تبلیغاتی بازی Monster Hunter World

Capcom تریلر تبلیغاتی جدیدی از بازی جدیدش Monster Hunter World منتشر کرده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

مدت زمان این تریلر تبلیغاتی حدود 30 ثانیه و بسیار مختصر است و کاراکترها، لحظاتی از داستان و هیولاهای بازی را نمایش می‌دهد.

بازی Monster Hunter: World جدیدترین بخش از فرنچایز Monster Hunter است که زمان زیادی به عرضه اش باقی نمانده و بزودی در تاریخ 26 ژانویه 2018 (برابر با 6 بهمن 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. همچنین ورژن Microsoft Windows آن هم ارائه خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

این بازی در ژانر اکشن نقش آفرینی و در فضای باز ساخته شده است و گیمر از چشم انداز سوم شخص کنترل بازی را در دست دارد. بازی Monster Hunter: World شامل نقشه های بزرگ تر و بخش کو-آپ آنلاین 4 نفره است. همانطور که در خبرها اشاره کردیم، بتای بازی Monster Hunter: World چند روزی است که در دسترس تمام علاقه مندان قرار گرفته پس اگر از طرفداران این عنوان هستید و هنوز نسخه ی بتا را تجربه نکرده‌اید، عجله کنید! فقط چند ساعت دیگر فرصت دارید!

م.حافظ | تریلر | 26/12/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.