نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 19:08

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم اکشن و هیجانی Black Panther منتشر شد

5 از 5

اولین فیلم مستقل برای شخصیت Black Panther در حال تولید است

جدیدترین تبلیغ تلویزیونی منتشر شده برای فیلم بلک پنتر (پلنگ سیاه) تصویری جدید در رابطه با فیلم و اتمسفر آن به ما ارائه می‌دهد. به دنبال اتفاقات فیلم Captain America: Civil War، وقت آن رسیده بود که تی چالا (با بازی چادویک بوسمن) راه خود را به استودیو سینمایی مارول باز کند؛ بازیگران بااستعدادی به این قرار در فیلم پلنگ سیاه Black Panter حضور دارند:

مایکل بی.جوردن، لاپیتا نیانگو، دانای گویریرا، دنیل کالویا، لیتیتیا رایت، وینستون دوک، آنجلا باست و فارست وایتیکر. کارگردانی فیلم نیز بر عهده رایان کوگلر است.

با این تبلیغ، مطمئن می‌شویم که Black Panter به زودی به سینماها خواهد آمد. تی چالا یا همان Black Panther ( که به دنبال مرگ پدرش در فیلم Captain America: Civil War پادشاه شد) با تکنولوژی‌های عجیبی به خانه خود یعنی واکاندا بازمی‌گردد، اما در غیاب تی چالا، اورت راس (Freeman) و اولیسز کلاو (Serkis) در حال غارت سرزمین او بودند؛ این یک تهدید درونی جدی برای تی چالا محسوب می‌شود که ممکن است مشکلات شدیدتری را برای او در پی داشته باشد؛ با اینحال به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی اکثر این مشکلات کیل مونگر (با بازی مایکل بی.جوردن) باشد.

بسیاری از صحنه‌های تبلیغ جدید، در تریلر و تیزرهای قبلی وجود داشت، اما موارد جدید کوچکی نیز در آن دیده می‌شوند؛ هر تصویر یا صحنه‌ای جدید از این فیلم بسیار هیجان‌انگیز است. فیلم Black Panther در تاریخ 16 فوریه 2018 (27 بهمن 1396) اکران خواهد شد.

ویدئو

تبلیغ جدید فیلم Black Panther
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.