نویسنده: م.حافظ شنبه، 09 دی 1396
ساعت 17:09

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Iron Harvest منتشر شد

0 از 5

ویدئوی جدید گیم‌پلی بازی Iron Harvest و نمایش سیستم تخریب در بازی

استودیوی KINGArt Games که بواسطه ساخت عناوینی از قبیل The Dwarves با آن آشنایی داریم، بازی جدید خود را با نام Iron Harvest  را در سال گذشته معرفی کرد. در اواسط سال 2017 اولین ویدئو از گیم پلی این بازی منتشر شد. حالا گیم‌پلی جدیدی از بازی Iron Harvest توسط استودیوی KINGArt Games منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

عنوان Iron Harvest از نوع بازی‌های استراتژیک real-time است و دارای سیستم تخریب دینامیک می‌باشد که برای گیمرها امکان تخریب و انهدام بخش بزرگی از ساختمان‌ها و اجسام موجود در دنیای بازی را فراهم می‌آورد. در ویدیوی گیم پلی منتشر شده، پس از نمایش گستردگی تخریب پذیری در این بازی، برخی از ویژگی‌های مهم اضافه شده به نسخه دمو هم نشان داده می‌شود. قابلیت‌هایی از قبیل جستجو و اکتشاف، انواع خسارت‌ها و سلاح‌های مختلف، هوش مصنوعی و کنترل‌ها.

سازندگان بازی Iron Harvest این موضوع را تأیید می‌کنند که به زودی در سال 2018 ساخت و توسعه بخش مولتی پلیر (PVP - یک در مقابل یک) 1v1 بازی را آغاز خواهند کرد. بعلاوه در انتهای ویدیو، منوی اصلی بازی Iron Harvest را نیز می‌توان مشاهده کرد.

بازی Iron Harvest قرار است در سال 2019 برای پلتفرم‌های PC ، PS4 و Xbox One عرضه شود.

م.حافظ | تریلر | 30/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.