نویسنده: فرشاد شنبه، 16 دی 1396
ساعت 15:15

اطلاعات جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر شد

5 از 5

اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی بتا و جوایز بازی Monster Hunter World ارائه شد

شرکت کپکام اخیراً میزبان لیواستریمی بود که در آن ضمن نمایش ویدیوهای جدیدی از بازی Monster Hunter World، اطلاعاتی هم در مورد این بازی به اشتراک گذاشت که در ادامه شاهد آن‌ها خواهید بود:

  • جوایز ورود به بازی: اگر بازیکنان روزی حداقل یک بار اقدام به اجرای عنوان Monster Hunter World نمایند، جوایزی را دریافت خواهند کرد؛ در میان جوایز گفته شده، بلیط‌های بخت آزمایی هم وجود خواهند داشت که امکان دریافت پاداش بیشتری را در انتهای ماموریت‌ها فراهم می‌کنند. اگر نتوانستید بصورت روزانه اقدام به اجرای این بازی نمایید، جای نگرانی نخواهد بود، چراکه پاداش‌های روزانه تا پنج روز برای شما ذخیره خواهند شد و قادر خواهید بود که در روز پنجم اقدام به دریافت یکباره‌ی همه‌ی آن‌ها نمایید.
  • در این بازی شاهد حضور لابی‌های آنلاین، Arm Wrestling و کارت‌های Guild هم خواهید بود. به گفته‌ی سازندگان بازی اگر دوست شما در لابی دیگری قرار داشته باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت، چراکه امکان دعوت او را به لابی خود خواهید داشت.
  • دوره‌ی بتای دیگری برای نسخه‌ی PS4 عنوان Monster Hunter World وجود خواهد داشت که از تاریخ 29 دی (برابر با 19 ژانویه) ساعت 05:30 به وقت تهران آغاز و در تاریخ 2 بهمن (برابر با 22 ژانویه) خاتمه خواهد یافت؛ در این دوره‌ی بتا شاهد حضور 4 ماموریت خواهید بود. جهت شرکت در سومین دوره‌ی بتای عنوان Monster Hunter World، همچون دوره‌ی دوم آن نیازی به اشتراک PlayStation Plus وجود نخواهد داشت و کلیه‌ی دارندگان PS4 قادر به اجرای آن خواهند بود.
  • معرفی دو باندل جدید PS4 برای این بازی که Starter Pack نامیده می‌شوند: این باندل‌ها که شامل کنسول و کنترلرهای آن خواهند بود، تنها در ژاپن به قیمت 35980 ین عرضه می‌شوند.

باندل‌های بازی Monster Hunter World

  • معرفی کنترلر جدیدی به قیمت 6480 ین که همزمان با عرضه‌ی بازی، یعنی در تاریخ 26 ژانویه (برابر با 6 بهمن ماه)، عرضه خواهد شد.

کنترلر PS4 Pro بازی Monster Hunter World

  • معرفی کارت‌های EPOS، هدست‌های Elcecom و یک کیبرد.

کارت‌های Epos بازی Monster Hunter World

ابزار بازی Monster Hunter World

در این لیواستریم همچنین تریلر جدیدی از Elder Dragons منتشر شد که به نمایش دو اژدها به نام‌های Teostra و Kushala Daora می‌پردازد، در ادامه شاهد جزئیات مربوط به دو اژدهای گفته شده خواهید بود:

Kushala Daora جانوری است که پوست او بوسیله‌ی صفحات فلزی پوشش داده شده و قدرت این را دارد که شکارچیان را با ایجاد گردبادی در اطراف خود، به دام بیندازد. Teostra اژدهایی آتشین بوده که شکارچیان خود را در معرض آتشی جهنمی قرار خواهد داد.

موجود دیگری که در این لیواستریم شاهد معرفی آن بودیم، Dodogama نام دارد؛ در ادامه شاهد جزئیات مربوط به این موجود خواهید بود:

اژدهایی که قابلیت خوردن سنگ‌ها را داشته و بزاق دهان او منجر به انفجار سنگ‌ها خواهد شد، او از این طریق (پرتاب بزاق دهان بر روی سنگ‌ها و انفجار آن‌ها) به شکارچیان اطراف خود هشدار می‌دهد.

سازندگان Monster Hunter World همچنین تریلری از اولین بسته‌ی الحاقی رایگان این بازی را منتشر کردند که شامل هیولایی به نام Deviljho خواهد بود.

در ادامه شاهد ویدیوهای منتشر شده از Monster Hunter World خواهید بود:

ویدیویی از گیم‌پلی Monster Hunter World

تریلر Elder Dragons

تریلر بسته‌ی الحاقی Deviljho

بازی Monster Hunter World در تاریخ 26 ژانویه (برابر با 6 بهمن ماه) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد؛ اخیراً هم اعلام شد که نسخه‌ی PC این بازی در فصل پاییز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در اخبار مرتبط با Monster Hunter World اعلام شد:

فرشاد | تریلر | 06/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.