نویسنده: فرشاد یکشنبه، 17 دی 1396
ساعت 19:45

تاریخ عرضه‌ی بازی Hyper Universe اعلام شد

5 از 5

 تریلر جدید بازی Hyper Universe منتشر شد

استودیوی مستقل Cwavesoft و Nexon America اعلام کردند که بازی Hyper Universe در تاریخ 17 ژانویه (برابر با 27 دی ماه) از طریق استیم برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد. همزمان با عرضه‌ی بازی، آپدیتی برای آن ارائه خواهد شد که شامل «تعاملات» (Interactions) جدید، ترکیب تیم جدید و شش Hyper جدید به نام Tae’guk ،Sonya ،Perseus ،Han ،Camilla و Gulunba خواهد بود؛ با اضافه شدن شش Hyper گفته شده، تعداد شخصیت‌های این بازی به 41 شخصیت خواهد رسید.

بازی Hyper Universe شامل آیتم‌هایی جهت کسب درآمد هم خواهد بود اما توجه داشته باشید که این آیتم‌ها، تنها شامل لباس‌های Hyper می‌شوند؛ قیمت هر لباس براساس زمانی که جهت سفارشی سازی آن صرف نموده‌اید تعیین خواهد شد اما به گفته‌ی سازندگان بازی، قیمت آن‌ها بین 6 دلار تا 13 دلار متغیر بوده و اکثر لباس‌ها، 10 دلار قیمت گذاری خواهند شد.

براساس اعلام سازندگان، در صورت به اشتراک گذاری تریلر جدید این عنوان (از طریق صفحه‌ی فیس‌بوک آن) امکان دریافت پاداش‌هایی را خواهید داشت؛ 150 بار اشتراک گذاری منجر به دریافت یک کوپن Hyper، دویست و پنجاه بار اشتراک گذاری منجر به دریافت سه کوپن Hyper و 400 بار به اشتراک گذاری منجر به دریافت 1 کوپن لباس خواهد شد.

عنوان Hyper Universe در ماه اوت بصورت «دسترسی زودهنگام» (Early Access) از طریق استیم در دسترس قرار گرفت؛ به گفته‌ی Jungsoo Lee به عنوان مدیر Nexon America، از زمان ارائه‌ی این بازی بصورت دسترسی زودهنگام، تیم سازنده‌ی آن به دقت بازخوردهای بازیکنان را بررسی نموده و آن‌ها را در بازی اعمال کرده‌اند.

در ادامه شاهد تریلر جدید عنوان Hyper Universe خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 07/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.