نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 22:45

بازی Assassin’s Creed Rogue Remastered معرفی شد

5 از 5

تریلر معرفی بازی Assassin’s Creed Rogue Remastered منتشر شد

شرکت Ubisoft به عنوان سازنده و ناشر بازی Assassin’s Creed Rogue اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن (Assassin’s Creed Rogue Remastered) در تاریخ 20 مارس (برابر با 29 اسفند ماه) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Rogue Remastered شامل عنوان اصلی و کلیه‌ی بسته‌های الحاقی (The Armor of Sir Gunn ،The Siege of Fort de Sable ،Master Templar و Explorer) منتشر شده برای آن خواهد بود؛ نکته‌ی قابل توجه در ارتباط با عنوان Assassin’s Creed Rogue Remastered، پشتیبانی آن از دو کنسول قدرتمند PlayStation 4 Pro و Xbox One X است، این یعنی امکان اجرای این بازی را با کیفیت 4K خواهید داشت.

 

بازی Assassin’s Creed Rogue در سال 2014 برای پلتفرم‌های PlayStation 3 ،Xbox 360 و PC عرضه شد. در ادامه شاهد تریلر معرفی بازی Assassin’s Creed Rogue Remastered خواهید بود:

 

بازی Assassin's Creed Origins جدیدترین عنوان از فرانچایز Assassin's Creed است که در سال 2017 برای پلتفرم‌های PlayStation 4 ،Xbox One و PC عرضه شد؛ این بازی امتیاز 8.1 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد. احسان ناخدا در نقد و بررسی بازی Assassins Creed Origins نوشت:

عنوان Assassins Creed Origins دقیقا اثری است که طرفداران این فرنچایز سال‌ها منتظر آن بودند. بازی متشکل از ایده‌های نسخه‌های قبلی و سایر بازی‌ها است که باعث شده‌اند که این عنوان به یکی از خاص ترین نسخه‌های سری AC تبدیل شود. طراحی کشور مصر, سیستم گشت و گذار و ماموریت‌های اصلی از مواردی هستند که باعث موفقیت Origins شده‌اند.

فرشاد | تریلر | 11/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.