نویسنده: فرشاد سه شنبه، 03 بهمن 1396
ساعت 20:28

تاریخ عرضه‌ی بازی God of War اعلام شد

5 از 5

تریلر داستانی جدیدی از بازی God of War منتشر شد

 پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره تاریخ عرضه‌ی جدیدترین نسخه از بازی God of War اعلام شد. «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) از استودیوی Sony Santa Monica در بلاگ PlayStation اعلام کرد که عنوان God of War در تاریخ 20 آوریل سال 2018 (برابر با 31 فروردین ماه سال 1397) عرضه خواهد شد؛ بارلوگ اعلام کرد:

جهت رسیدن به این موقعیت، مسیر طولانی پیموده شده، تاریخ عرضه‌ی اعلام شده، مهمترین تاریخ در دوران کاری من است، حتی اگر 100 سال زندگی کنم، بعید می‌دانم که به روزی مهمتر از این تاریخ برسم.

در کنار اعلام تاریخ عرضه‌ی عنوان God of War، تریلر داستانی جدیدی هم برای آن منتشر شده است که به نمایش بخش‌های جدیدی از داستان بازی و زندگی «کریتوس» (Kratos) و پسر او یعنی «آترئوس» (Atreus) می‌پردازد؛ در انتهای این خبر شاهد تریلر منتشر شده خواهید بود.

بارلوگ همچنین از نسخه‌های «ویژه‌ی» (Premium) این بازی هم رونمایی و جزئیاتی پیرامون جوایز پیش خرید این عنوان را به اشتراک گذاشت که در ادامه شاهد آن‌ها خواهید بود:

  • بازیکنانی که اقدام به پیش خرید هر نسخه‌ی این بازی نمایند، قابلیت دریافت «پوسته‌ی» (Skin) سه سپر افسانه‌ای را خواهند داشت؛ در انتهای خبر شاهد تصاویری از این سپرها خواهید بود.
  • افرادی که از طریق فروشگاه‌های EB Games یا GameStop اقدام به پیش خرید این بازی نمایند، یک «Luck of Ages XP Boost» دریافت خواهند کرد که منجر به دریافت امتیازهای بیشتر، «پول بیشتر» (Currency Gain) و افزایش توانایی Trigger Perk خواهد شد.
  • اولین نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی، Collector’s Edition نام دارد که 130 دلار قیمت داشته و شامل یک مجسمه از کریتوس و آترئوس، قاب فلزی، یک نقشه پارچه‌ای، محتوای جایزه‌ای دیجیتالی مختلف و ... خواهد بود؛ در ادامه شاهد تصویری از محتوای این نسخه از بازی خواهید بود:

نسخه Collector  بازی God of War

  • دومین بسته‌ی ویژه Stone Mason Edition نام دارد و محتوای آن تقریباً مشابه Collector’s Edition است اما 150 دلار قیمت داشته و چند مجسمه‌ی اضافه (شامل اسب چوبی آترئوس) و موارد دیگری هم شامل آن خواهند بود؛ لازم به ذکر است که این نسخه از بازی بطور انحصاری در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. در ادامه شاهد تصویری از محتوای این نسخه از بازی خواهید بود:

نسخه Stone Mason بازی God of War

  • جزئیاتی هم از نسخه‌ی Digital Deluxe منتشر شد که 70 دلار قیمت داشته و شامل بازی اصلی، یک کپی دیجیتالی از کتاب کمیک The Art of God of War (ساخته شده توسط Dark Horse)، یک نسخه‌ی دیجیتالی از مجموعه کمیک مربوط به بازی (ساخته شده توسط Dark Horse)، یک تم داینامیک برای PS4 و یک زره و سپر منحصر بفرد خواهد بود؛ لازم به ذکر است افرادی که اقدام به پیش خرید این نسخه از بازی نمایند، یک پین فیزیکی از کریتوس و آترئوس دریافت خواهند کرد. در ادامه شاهد تصویری از محتوای این نسخه از بازی و پین گفته شده خواهید بود:

نسخه Digital Delux بازی God of War

 

پین نسخهDigital Delux بازی God of War

عنوان God of War در تاریخ 20 آوریل سال 2018 (برابر با 31 فروردین ماه سال 1397) بطور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

در ادامه شاهد تریلر داستانی جدید منتشر شده از بازی God of War خواهید بود:

تصاویر 3 سپر افسانه‌ای

فرشاد | تریلر | 23/01/2018
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.