نویسنده: پوریا علیمحمدی پنج شنبه، 09 فروردين 1397
ساعت 10:41

تریلر فیلم The Darkest Minds (تاریک‌ترین ذهن‌ها)

4.83 از 5

فیلم The Darkest Minds (تاریک‌ترین ذهن‌ها) به کارگردانی جنیفر یونلسون و محصول سال 2018 بر اساس کتابی به همین نام به نویسندگی الکساندر براکن ساخته شده است.

قصه‌ی فیلم در رابطه با بیماری ناشناخته‌ای است که بیش از 98 درصد از کودکان و نوجوانان آمریکایی را به کام مرگ می‌کشد و درصد باقی مانده گروهی هستند که توانایی ‌های ویژه‌ای دارند. دولت که به قدرت‌های فرا طبیعی این کودکان پی برده آن‌ها را در محلی نگه‌داری و از دنیای بیرون قرنطینه می‌کند تا اینکه دختری شانزده ساله از کمپ فرار می‌کند و ادامه‌ی ماجرا...

بر اساس تریلری که در ادامه تماشا خواهید کرد، فضای این سینمایی به محصولات ژانر ابرقهرمانی بسیار شبیه است و عنصر تخیل در آن نقش پررنگی دارد. تهیه کننده‌ی The Darkest Minds سابقه‌ی تهیه کنندگی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) و فیلم Arrival (ورود -محصول 2016) را در کارنامه‌ی خود دارد و کارگردان این سینمایی در گذشته انیمیشن‌های پاندای کونگ‌فو کار 2 و 3 را کارگردانی کرده است.

از بازیگران The Darkest Minds می‌توان به آماندا استنبرگ (Everything, Everything)، مندی مور (سریال This is Us) و گوئندلین کریستی که سابقه ی بازی در اپیزودهای 7 و 8 جنگ ستارگان و ایفای نقش برین از تارث در سریال بازی تاج و تخت را در کارنامه‌ی خود دارد، اشاره کرد.

فیلم The Darkest Minds (تاریک‌ترین ذهن‌ها) در تاریخ 3 آگوست 2018 برابر با 12 مرداد 1397 اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.