نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 17 فروردين 1397
ساعت 11:52

اولین تریلر فیلم همه می‌دانند به کارگردانی اصغر فرهادی منتشر شد

5 از 5

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار اولین تریلر فیلم همه می‌دانند (Everybody Knows) منتشر شد

بدون شک طی سالیان اخیر اصغر فرهادی کارگردان خوب کشورمان با فیلم‌های خود بارها ما را خوشحال کرده است؛ او اولین و تنها کارگردان ایرانی است که توانسته برنده جایزه اسکار شود، اما موضوعی که بیش از اندازه باعث مسرت ما می‌شود این است که او موفق شد دو بار این جایزه را به دست بیاورد.

وی ابتدا در سال 2012 و با فیلم جدایی نادر از سیمین موفق شد که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شود (این فیلم حتی برای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نیز نامزد شده بود) و سپس بار دیگر در سال 2017 و با فیلم فروشنده موفق شد که جایزه اسکار را در همان بخش دریافت کند. این‌ها تنها بخش کوچکی از افتخارات زیاد کارگردان خوب کشورمان است، از دیگر جوایز کسب شده توسط اصغر فرهادی می‌توان به جایزه گلدن گلوب در سال 2012 و خرس نقره‌ای و طلایی جشنواره فیلم برلین به ترتیب برای فیلم‌های درباره الی و جدایی نادر از سیمین اشاره کرد؛ بدون شک اگر بخواهیم تمام افتخارات این کارگردان را ذکر کنیم مدت زمان زیادی طول می‌کشد. اصغر فرهادی بعد از این افتخارات نه تنها خود را در ایران بلکه در سطح بین‌الملی نیز به اثبات رسانده است.

او اکنون پای خود را فراتر گذاشته و در جدیدترین فیلم خود از بازیگران مطرحی چون خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز استفاده کرده است؛ هردوی این بازیگران از برندگان جایزه اسکار هستند. خاویر باردم در سال 2007 برای ایفای نقش آنتون چیگوره در فیلم No Country for Old Men توانست برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود و پنه لوپه کروز نیز در سال 2008 برای ایفای نقش ماریا النا در فیلم Vicky Cristina Barcelona موفق شد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.

فیلم همه ‌می‌دانند به‌عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم کن انتخاب شده است و در بخش مسابقات این جشنواره نیز حضور خواهد داشت؛ از جمله بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: باربارا لنی، ادوارد فرناندز، الویرا مینگز، ریکاردو دارین، ایما کوئستا، رامون باره‌آ و روژه کاسا مایور.

خلاصه داستان این فیلم بدین صورت است:

«کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار از اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می‌گذارد.»

ما برای کارگردان فوق‌العاده کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که بار دیگر با موفقیت‌هایش در عرصه بین‌الملی باعث افتخار و خوشحالی هموطنانمان شود؛ در ادامه شاهد تریلر تازه منتشرشده فیلم همه می‌دانند باشید.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.