نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 01 ارديبهشت 1397
ساعت 22:07

تریلر فیلم The Equalizer 2: دنزل واشینگتن بازگشته است

5 از 5

کمپانی سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Equalizer 2 منتشر کرد

فیلم The Equalizer 2 اولین تجربه دنزل واشینگتن برای ایفای نقش در یک دنباله است؛ این بازیگر آمریکایی که کار بازیگری را از سال 1981 آغاز کرده بود، هیچ‌گاه در یک دنباله بازی نکرده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی آنتوان فوکوآ (کارگردان فیلم‌های Training Day، The Equalizer و The Magnificent Seven) و کار نویسندگی نیز بر عهده‌ی ریچارد ونک است.

در فیلم The Equalizer 2 واشینگتن بار دیگر نقش رابرت مک کال، مامور ویژه سابق CIA را بر عهده می‌گیرد؛ ما در فیلم نخست شاهد بودیم که این کاراکتر بعد از آشنایی با آلینا (با بازی کلویی گریس مورتس) نوجوانی بدکاره که با یک گروه مافیایی روسی کار می‌کرد، برای نجات جان این نوجوان با گروه مافیایی روسی درگیر شد. این‌ بار نیز مک کال برای نجات جان یک فرد بی‌گناه وارد درگیری‌های جدیدی می‌شود: یک دختر جوان که توسط پدرش ربوده شده است؛ ماموریت او زمانی که یک گروه از افراد مسلح به همکار سابق مک کال در CIA یعنی سوزان پلومر (با بازی ملیسا لئو) حمله می‌کنند وجهه شخصی به خود می‌گیرد.

او طی این تریلر گفت:

«آن‌ها دوست من را کشتند، پس من تک‌تک آن‌ها را خواهم کشت؛ تنها چیزی که باعث ناامیدی من می‌شود این است که من تنها یک مرتبه قادر به انجام این کار خواهم بود.»

ازجمله بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: اشتون ساندرس، پدرو پاسکال، سکینه جعفری و بیل پولمن.

واشینگتن آخرین بار با فیلم‌های Fences (سال 2016) و Roman J. Israel, Esq. (سال 2017) بر روی پرده نقره‌ای سینما دیده شد؛ این بازیگر به خاطر بازی در این دو فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده بود.

فیلم The Equalizer 2 در تاریخ 20 جولای 2018 (29 تیر 1397) بر روی پرده سینماها به نمایش درمی‌آید؛ در ادامه شاهد تریلر جذاب و دیدنی این فیلم باشید.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.