نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 01 ارديبهشت 1397
ساعت 20:59

تریلر نهایی فیلم Deadpool 2

5 از 5

سرانجام تریلر نهایی فیلم Deadpool 2 منتشر شد و ما طی آن با اعضای گروه X-Force آشنا شدیم

بالاخره تریلر نهایی فیلم Deadpool 2 منتشر شد و ما طی این تریلر به جزئیات بیشتری از داستان فیلم پی بردیم؛ دیوید لیچ کارگردان فیلم‌های جان ویک و Atomic Blonde کارگردانی این دنباله را نیز برعهده دارد. این کارگردان مطرح هالیوودی همچنین قرار است یک فیلم فرعی از عنوان Fast and Furious که دواین جانسون و جیسون استاتهام در آن به ایفای نقش می‌پردازند را کارگردانی کند. (به‌احتمال زیاد نام این فیلم Hobbs & Shaw است)

تریلر تازه منتشرشده چیزهای زیادی را برای ما آشکار نمی‌کند؛ تنها موضوع مشخص در این تریلر آن است که ددپول (با بازی رایان رینولدز) قصد دارد به کمک تیمش (گروه X-Force) جلوی کاراکتر کیبل که می‌خواهد بچه مرموزی را بکشد بگیرند؛ طی چند ماه اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری برای اعضای گروه X-Force وجود داشت، سرانجام ما در این تریلر متوجه شدیم که اعضای این گروه عبارت‌اند از: دومینو (با بازی زازی بیتز)، بدلام قدرتمند (با بازی تری کروس) و شتراستار (با بازی لوئیز تان).

بدون شک فیلم Deadpool 2 یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2018 است و بسیاری از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مشتاق دیدن ابرقهرمان متفاوت و شوخ‌طبع خود هستند؛ فیلم نخست که در سال 2016 اکران شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت و با توجه به بودجه 58 میلیون دلاری خود توانست 783.1 میلیون دلار در باکس‌آفیس بفروشد.

از جمله بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: مورینا بکرین در نقش ونسا کارلیسل، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، استفان کاپیچیچ صداپیشه شخصیت پیوتر راسپوتین یا کلوسوس، لزلی اوگامس در نقش بلایند آل، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و راب دلانی در نقش پیتر.

فیلم Deadpool 2 در تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) بر روی پرده سینما خواهد رفت؛ در ادامه شاهد تریلر نهایی این فیلم باشید.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.