نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 مرداد 1397
ساعت 08:00

تریلر جدید Forza Horizon 4 با محوریت تمام ویژگی‌های جدید

5 از 5

Playground Games اخیرا با انتشار یک تریلر جدید، پیرامون تمامی ویژگی‌های جدید بازی Forza Horizon 4 صحبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با وجود عرضه‌های سریع و داشتن یک رقیب قدرتمند و هم‌خانواده به نام سری Forza Motorsport، به نظر اما هنوز هم بازی Forza Horizon 4 منحصر به فرد و ویژه به نظر می‌رسد. این بازی یک معرفی اختصاصی در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 داشت و سازندگان از آن زمان تاکنون، در چندین مقطع اقدام به اشتراک‌گذاری ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید این بازی کرده‌اند. اخیرا نیز Playground Games تریلر جدیدی منتشر کرده که تمرکز آن، توضیح و نمایش همزمان تمامی ویژگی‌های جدید بازی از جمله گردش فصول به شکل پویا، ارتباطات میان بازیکنان، درخت مهارت‌ها برای ماشین‌ها و موارد دیگر است.

در این بین احتمالا بزرگ‌ترین ویژگی جدیدی که برای این بازی معرفی شده، قابلیت گردش فصول به شکل پویا و همچنین دنیای اشتراکی بازی است. گردش فصول پویا یه این معنی است که دنیای بازی، به شکلی پیوسته درحال تغییر میان فصول بهار، تابستان، پاییز و زمستان است و با هر تغییر، مسیرهای مسابقه جدید و پیش‌نیازها و ماشین‌های متفاوت برای انجام مسابقات مطرح می‌شود. در توضیح دنیای اشتراکی بازی نیز گفته شده که در یک سرور، تا «۷۲ بازیکن» قادر به مسابقه دادن با هم هستند و البته، همچنان امکان بازی کردن با رانندگان هوش مصنوعی و حتی «انجام کل بازی» به شکل آفلاین نیز وجود دارد. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده را نیز مشاهده کنید:

 

 

در توضیحات دیگر تریلر، سازندگان وجود ۱۲ خانه (محل‌هایی مخصوص برای سفارشی‌سازی ماشین و دریافت perk های منحصر به فرد) را تایید کرده‌اند که در این زمینه، گفته می‌شود هر خانه با بقیه تفاوت‌های زیادی دارد. بخش دیگر، صحبت درباره قرار دادن یک سیتسم کامل Skill tree برای تمامی ماشین‌ها است. «فورزا هورایزن 4» به علاوه از بخش «چالش‌های روزانه» نیز تشکیل می‌شود که این بخش نیز به گردش فصول وابسته بوده و تکمیل آن‌ها اختیاری و دارای پاداش‌های ویژه خواهد بود. بازی همچنین از چندین ماد متفاوت و گیم‌پلی‌های متنوع برخوردار است. شما برای مشاهده تمامی ویژگی‌های جدید می‌توانید به وب‌سایت بازی مراجعه کنید.

بازی Forza Horizon 4 قرار است در ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.