نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 مرداد 1397
ساعت 09:00

گیم‌پلی تریلر جدید Assassin’s Creed Odyssey با محوریت سیستم مبارزات

0 از 5

یوبی‌سافت به تازگی یک گیم‌پلی تریلر جدید منتشر کرده که در طی آن، کارگردان بازی Odyssey درباره سیستم مبارزات بازی توضیح می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سیستم مبارزات در سری «اساسینز کرید»، از بازی سال گذشته «Assassin’s Creed Origins» به کلی دگرگون شد و فلسفه متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی این سری پیدا کرد. این تغییر البته محدود به آن بازی نمانده و ما می‌دانیم که همان سیستم قرار است با تغییرات کوچک و بزرگی، در بازی امسال Assassin’s Creed Odyssey نیز استفاده شود. در مورد تغییرات و ارتقاهای فنی سیستم مبارزات در Odyssey، این موارد بیشتر شامل بهبود انیمیشن‌ها، حرکات و چابکی و همچنین امکانات سفارشی‌سازی خواهد بود. در این زمینه، یوبی‌سافت به تازگی یک ویدیو کوتاه گیم‌پلی از این بازی منتشر کرده که جزئیات سیستم مبارزات بازی «اودیسه» را شرح می‌دهد.

در این ویدیو اسکات فیلیپس کارگردان بازی، توضح می‌دهد که گرچه قهرمان بازی یک «اسپارتان» است، ولی در سبک مبارزاتی آن‌ها با سربازان واقعی اسپارتان کمی تفاوت وجود دارد. او البته توضیح داده که این تفاوت نیز به این دلیل است که قهرمان داستان در واقع یک «مزدور» است. همچنین همان‌طور که در بازی اودیسه میزان انتخاب‌ها برای بازیکن بسیار زیاد است، در بخش مبارزات نیز این موضوع ادامه پیدا کرده و شاهد تنوع و امکانات سفارشی‌سازی زیادی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه و جدید از بازی Assassin’s Creed Odyssey را تماشا کنید:

 

 

به طور کلی، مبارزات در این بازی از سه حالت کلی تشکیل می‌شود، که یکی از آن ها مبارزات با محوریت مخفی‌کاری، روش درگیری مستقیم و در نهایت نیز مبارزات از راه دور (که در این زمینه، قبلا گزارشی را در بازی‌مگ مطالعه کردید) خواهد بود. سلاح‌ها و تجهیزات، در بازی قابلیت ارتقا خواهند داشت و گرچه دیگر برخلاف بازی اوریجینز کاراکتر دیگر از سپر استفاده نمی‌کند، ولی بازیکن با سلاح خود همچنان می‌تواند ضربات دشمن را بلاک کند. درباره «اساسینز کرید اودیسه»، اخیرا نیز اطلاعات زیادی منتشر شده و ما می‌دانیم که این بازی نسبت به Origins، داستانی بسیار طولانی‌تر و دنیایی بسیار بزرگ‌تر دارد.

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است در 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.