نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 01 شهریور 1397
ساعت 11:00

گیمزکام 2018 | تریلر جدیدی از بازی Ace Combat 7 منتشر شد

1 از 5

در طی رویداد گیمزکام 2018 سازندگان بازی Ace Combat 7: Skies Unknown اعلام کردند این عنوان در ماه ژانویه 2019 عرضه خواهد شد

بندای نمکو اعلام کرد بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ 19 ژانویه 2018 معادل با جمعه 28 دی 1397 برای کسول‌های PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد و کمی بعد در تاریخ 1 فوریه (جمعه 12 بهمن) نیز در دسترس کاربران PC قرار خواهد گرفت. همچنین دو اهرم پرواز جدید، که به طور خاص برای انجام بازی Ace Combat 7 طراحی شده‌اند نیز در اختیار دارندگان کنسول قرار خواهد گرفت. این دو فلایت استیک (Flight Stick) Hori و Thrustmaster نام دارند.  

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب Ace Combat ابتدا قرار بود در سال 2017 عرضه شود اما انتشار آن تا سال 2018 به تعویق افتاد. اکنون اما، تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی Skies Unknown تایید شده و به احتمال فراوان دیگر شاهد تاخیر در عرضه‌ی این عنوان نخواهیم بود.

بازیکنان در Skies Unknown عضوی از یک واحد نیروی هوایی خواهند بود که منحصرا از چند مجرم تشکیل شده است! این واحد «Penitentiary Unit» یا واحد ندامت نام دارد. واحد ندامت یک نیروی فدایی است که در طول جنگ دوم منطقه‌ایِ Usean بکار گرفته خواهد شد و وظیفه‌اش دفاع از شهروندان در مقابل تهاجم گروهی از جنگنده‌ها و درون‌های بدون سرنشین است.

مکانی که وقایع بازی Ace Combat 7: Skies Unknow در آن جریان دارند مشابه نسخه‌های شماره 3 و 4 سری Ace Combat خواهند بود. در بازی Skies Unknow باید منتظر سلاح و ابرسلاح‌ها، جنگنده‌ها و مکانیک‌های پروازی جدیدی باشیم. به گفته‌ی سازندگان جنگند‌ه‌هایی همچون: «جنگنده‌ی قدرتمند A-10C Thunderbolt II»، «جنگنده‌ی چند منظوره‌ی F-35C» و همچنین «هواپیمای جنگی چابک Rafale M»در این نسخه از بازی حضور خواهند داشت.

علاوه بر آنچه گفته شد 2 اهرم پروازی جدید برای هواداران سری Ace Combat نیز عرضه خواهد شد تا بازیکنان قادر به لمس تجربه‌ای نزدیک به هدایت یک هواپیمای جنگی باشند. فلایت استیک Thrustmaster برای دارندگان کنسول Xbox One و PlayStation 4 و همچنین فلایت استیک Hori منحصرا برای دارندگان کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

کارگردان بازی Ace Combat 7، کازوتوکی کُنو گفته است:

من و تیم سازنده سرسختانه مشغول کار بودیم تا تجربه‌ای جدید تولید کنیم و فصل پرماجرای دیگری به فرنچایز Ace Combat اضافه نماییم که ارزش پر کردن وقت شما را داشته باشد. یک بار دیگر از شما به دلیل صبر، حمایت و اشتیاق بی‌وقفه‌تان تشکر می‌کنم.

در پایان شما را به تماشای تریلر جدید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown دعوت می‌کنیم:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.