نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 05 شهریور 1397
ساعت 16:00

ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

0 از 5

به تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از دمو بازی Forza Horizon 4 اجرا شده روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ منتشر شده است.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، عنوان Forza Horizon 4 یکی از آن بازی‌هایی بود که به صورت دمو در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی واقع در شهر کلن، کشور آلمان، قابل انجام و تجربه بود. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وبسایت دوال‌شاکرز، یک ویدیو اختصاصی و کاملا جدید از دمو بازی که روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شده، منتشر کرده است که بخش‌های مختلفی از آن را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو گیم‌پلی، ما شاهد رانندگی در چهار فصل با تعدادی از خودرو‌های قرار داده شده در بازی هستیم که تصاویر فوق‌العاده‌ای را خلق کرده است. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
بازی Forza Horizon 4 محصول جدید استودیو بااستعداد پلی‌گراند گیمز (Playground Games) است که اولین‌بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد. نسخه جدید «فورتزا هورایزن» این‌بار در کشور بریتانیا جریان دارد و از ویژگی‌های جدیدی از جمله فصول پویا بهره می‌برد که با فرا رسیدن هرکدام، تغییرات زیادی در بازی، چه از نظر بصری و چه از نظر گیم‌پلی ایجاد می‌شود و مسابقات جدیدی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.
 
بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهرماه ۹۷ (دوم اکتبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ده) عرضه خواهد شد.
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.