نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 شهریور 1397
ساعت 09:00

گیم‌پلی ویدیو جدید Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

0 از 5

Bandai Namco به تازگی گیم‌پلی ویدیو جدیدی از مرحله ششم بازی Ace Combat 7 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت باندای نامکو، به تازگی یک گیم‌پلی ویدیو جدید از بازی مورد انتظار Ace Combat 7: Skies Unknown و با محوریت هواپیمای F/A-18F منتشر کرده است. این گیم‌پلی گرچه مشابه برخی ویدیوهای قبلی منتشر شده از مرحله ششم بازی با نام «Long Day» است که در رویداد اخیر گیمزکام منتشر شد، ولی ویدیو جدید به شکل Extended و در فضاسازی متفاوت بوده و بیش از ۱۰ دقیقه گیم‌پلی را شامل می‌شود.

این ویدیو جدید نیز همان‌طور که اشاره شد مشابه با تریلر قبلی منتشر شده در زمان برگزاری رویداد Gamescom 2018 از مرحله ششم بازی است که این بار روی پلتفرمی غیر از PS4 (ایکس‌باکس وان یا PC) اجرا می‌شود. در این ماموریت، قهرمان بازی و هواپیماهای همراه او باید نقش طعمه را بازی کرده و توجه هواپیماهای دشمن را به خود جلب کنند. این شامل مبارزات هوایی، مدیریت خشاب‌ها و استفاده از پایگاه‌های مهمات در نزدیکی محل نیز می‌شود. شما در ادامه می‌توانید گیم‌پلی ویدیو Extended این مرحله از بازی را نیز مشاهده کنید:

 

 

این تریلر همچنین برخلاف دمو قابل بازی Ace Combat 7 در گیمزکام 2018، به نظر ضبط شده از نسخه کاملی از بازی است که در آن همه هواپیماهای معرفی شده برای بازی دیده می‌شود و بازیکن نیز با یک F/A-18F ماموریت را دنبال می‌کند که متفاوت و پیشرفته‌تر از هواپیمای قابل بازی در دمو گیم‌پلی قابل بازی گیمزکام است. جدای از این تریلر گیم‌پلی، Bandai Namco یک تریلر گیم‌پلی دیگر نیز در جریان رویداد اخیر گیمزکام منتشر کرد که بیشتر حالتی سینماتیک دارد و می‌توانید آن را در بازی‌مگ تماشا کنید. همچنین در جریان اطلاعیه‌ای دیگر، نامکو پیش از آن اطلاعات جدیدی از بازی را در قالب توضیحات وب‌سایت جدید بازی نیز منتشر کرده بود که این جزئیات را نیز می‌توانید در بازی‌مگ مطالعه کنید.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان منتشر شود. کاربران PC نیز حدود یک ماه بعد می‌توانند شاهد عرضه بازی از طریق Steam باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.