نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 18 شهریور 1397
ساعت 13:30

تیزر تریلر جدیدی از بسته Forsaken Shores بازی Sea of Thieves منتشر شد

0 از 5

آپدیت بزرگ بعدی بازی Sea of Thieves بسته محتویات Forsaken Shores است که در ماه جاری میلادی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Sea of Thieves استودیو ریر (Rare) قرار است که سومین آپدیت بزرگ رایگان بعدی را با عرضه بسته‌الحاقی Forsaken Shores دریافت کند. تمامی کاربرانی که به بازی Sea of Thieves دسترسی دارند در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۹۷ (۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸) می‌توانند این آپدیت را دریافت کرده و از محتویات آن لذت ببرند.

بسته‌الحاقی Forsaken Shores منطقه جدیدی به نام Devil’s Roar را در نقشه بازی برای بازیکنان بازگشایی خواهد کرد. این مکان، یک منطقه آتش‌فشانی بسیار خطرناک است و به بازیکنان فرصت‌های بی‌شمار جدیدی در بازی می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید تیزر تریلر این بسته را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات | تماشا در یوتیوب

در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در جریان رویداد E3 2018 بود که بازی Sea of Thieves تریلر جدیدی دریافت کرد که دو آپدیت گسترش دهنده بعدی بازی را به نمایش می‌گذاشت. اولین این گسترش‌دهنده‌ها به نام Cursed Sails طی آپدیتی در ماه جولای میلادی در دسترس قرار گرفت و دومین آن‌ها نیز Forsaken Shores نام داشت. در این میان، در ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی بود که این بازی لانچ بزرگ و قوی‌ای را تجربه کرد و بیش از دو میلیون نفر بازی را خریداری کردند؛ این در حالی بود که هنوز روی سرویس پرطرفدار Xbox Game Pass در دسترس قرار نداشت.

بازی Sea of Thieves به صورت انحصاری روی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی (ویندوز ده) در دسترس قرار دارد. این عنوان در واقع یک بازی جهان آزاد و شبیه‌ساز دزدان دریایی است که شما و دوستانتان به صورت آنلاین در کنار یک‌دیگر به تجربه آن بپردازید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.