نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 12:30

بازی Samurai Spirits معرفی شد

4 از 5

استودیو SNK بازی Samurai Spirits که نسخه ژاپنی از سری Samurai Shodown محسوب می‌شود، برای کنسول پلی‌استیشن ۴ جهت عرضه در سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو SNK در حال ساخت یک نسخه جدید از سری بازی‌های ویدیویی مبارزه‌ای Samurai Shodown است که برای عرضه در سال ۲۰۱۹ میلادی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است. در حالی که اطلاعات منتشر شده از این بازی محدود است اما گفته شده که این بازی توسط موتور Unreal Engine شرکت اپیک گیمز ساخته و از طراحی بصری رنگارنگ بهره می‌برد. همانن دیگر نسخه‌های سری، مبارزات در نسخه جدید نیز روی استفاده از اسلحه‌های مختلف تمرکز دارد و ما شاهد بازگشت تعدادی از شخصیت‌های محبوب سری نظیر Haohmaru و Nakoruru در خواهیم بود.

تیرز تریلری نیز از از بازی Samurai Spirits منتشر شده است که داستان آن را مشخص می‌کند که در سال ۱۷۸۷ و سال هفتم از دوره Tenmei اتفاق می‌افتد. شخصیت Matsudaira Sadanobu به عنوان مشاور Shogun انتخاب شده و این وظیفه برعهده وی گذاشته شده تا عصر جدیدی از اصلاحات را در دوره Kanei آغاز کند. آتش، ویرانی و قحطی هنوز سرزمین‌ها را آزار می‌دهد. از طرفی دیگر نیز شرور جدیدی کشور‌ ژاپن را تهدید می‌کند. در ادامه شما می‌توانید اولین تیزر تریلر بازی  Samurai Spirits که در جریان کنرفانس Lineup Tour شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در نمایشگاه TGS 2018 به نمایش گذاشته شد را مشاهده نمایید:

 
 
آخرین نسخه‌ای که در سری بازی‌های Samurai Shodown منتشر شد، بازی Samurai Shodown: Sen بود که در سال ۲۰۰۹ میلادی برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس قرار گرفت. با توجه به این موضوع می توان گفت که طرفداران عناوین مبارزه‌ای SNK تقریبا ده سال منتظر عرضه نسخه جدیدی از بازی بودند. سری بازی‌های Samurai Shodown که با نام Samurai Spirits نیز شناخته می‌شوند، مورد احترام زیادی از سوی علاقه‌مندان به سبک بازی‌های مبارزه‌ای است و از حیث اهمیت، خود را در کنار بازی‌های بزرگی چون Street Fighter و Tekken قرار می‌دهد.
 
برای طرفداران سبک مبارزه‌ای، موارد زیادی در طی ماه‌های آینده برای انتظار وجود دارد؛ نه تنها بخاطر انتشار محتویات جدید برای بازی‌های Street Fighter V و Tekken 7، بلکه بخاطر بازی Dragon Ball FighterZ که مورد توجه بسیاری از کسانی که به دنبال مبارزات سریع مشابه با بازی Marvel Vs. Capcom هستند، قرار گرفته.
 
دیگر بازی مبارزه‌ای که قرار است بزودی در دسترس قرار گیرد؛ بازی SoulCalibur VI است که در تاریخ ۱۷ مهرماه ۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. شخصیت‌های کلاسیک نظیر Astaroth و Seong Mi-Na برای بازگشت در نسخه جدید سری، تایید شده‌اند. از طرفی دیگر، شرکت توسعه دهنده باندای نامکو نیز شخصیت جدیدی برای آن با نام Azwel طراحی کرده است. در کنار این موارد و به عنوان شخصیت مهمان، گرالت آو ریویا از سری بازی‌های محبوب The Witcher استودیو سی‌دی پراجکت رد نیز قرار است در جمع شخصیت‌های بازی SoulCalibur VI حضور یابد.
 
بازی Samurai Spirits در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در کشور ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان بنظر می‌رسد که بازی‌ برای پلتفرم‌های دیگر و کشور‌های غربی نیز در دسترس قرار گیرد که البته تا تایید رسمی استودیو توسعه دهنده، یک شایعه بیشتر نیست.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.