نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 شهریور 1397
ساعت 11:30

بازی Luigi's Mansion 3 برای نینتندو سوئیچ معرفی شد

0 از 5

شرکت نینتندو ساعاتی پیش از بازی Luigi's Mansion 3 با انتشار تیزری، برای کنسول نینتندو سوئیچ رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت نینتندو (Nintendo) اعلام کرد که در حال ساخت نسخه سوم از سری بازی‌های Luigi's Mansion برای کنسول نینتندو سوئیچ است. این بازی اولین‌بار در شب گذشته و در جریان کنفرانس Nintendo Direct، با نمایش تیزری کوتاه معرفی شد و اعلام شد که برای عرضه در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است که بازی Luigi's Mansion 3 هنوز مراحل توسعه را سپری می‌کند و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. در ادامه شما می‌توانید تیزر این بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی Luigi's Mansion همان‌طور که از نامش پیداست، شامل هنرنمایی برادر دوست‌داشتنی شخصیت ماریو یعنی لوئیجی می‌شود که قصد دارد، منطقه‌ای که پر از ساکنین ترسناک و شبح‌ است را با کشیدن آن‌ها به داخل وسیله‌ای جارو برقی مانند، آزاد کنند. او در واقع، یک Ghost Buster در این بازی‌ها تلقی می‌شود که البته همیشه از همه چیز وحشت دارد. بازی‌های این سری معمولا شامل تلفیقی از گشت و گذار، حل کردن پازل‌های مختلف و مبارزه در مقابل شبح‌های ترسناک است.
 
اولین نسخه از بازی Luigi's Mansion برای کنسول نینتندو Gamecube در دسترس قرار گرفت و نسخه باز‌سازی آن نیز قرار است برای Nintendo 3DS عرضه شود. یک مینی گیم با حال و هوای Luigi's Mansion نیز در اولین بازی کنسول Nintendo Wii U یعنی Nintendo Land موجود بود. آخرین نسخه از مجموعه در سال ۲۰۱۳  میلادی، با نام Dark Moon برای Nintendo 3DS منتشر شد.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.