نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 شهریور 1397
ساعت 12:30

بازی New Super Mario Bros. U Deluxe به نینتندو سوئیچ راه می‌یابد

0 از 5

یکی دیگر از بازی‌های محبوب کنسول نینتندو Wii U یعنی New Super Mario Bros. U Deluxe قرار است به کنسول نینتندو سوئیچ راه یابد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت نینتندو در جریان کنفرانس مطبوعاتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) تایید کرد که بازی New Super Mario Bros. Wii U قرار است برای کنسول نینتندو سوئیچ با نام New Super Mario Bros. U Deluxe در دسترس قرار گیرد. در کنار شخصیت‌های ماریو، لوئیجی و تاد که قرار است به عنوان شخصیت‌های قابل بازی بازگردند، شخصیت‌های Nabbit و Toadette نیز قرار است که در این نسخه از بازی، برای انتخاب در دسترس باشند. شخصیت Nabbit این قابلیت را دارد که از سوی دشمنان آسیبی دریافت نکند که او را به یک شخصیت عالی برای تازه وارد‌ها و کودکان تبدیل می‌کند. از طرفی دیگر، شخصیت Toadette می‌تواند خود را تبدیل به یک هلو کند که البته در نوع خود عجیب است.

شایان به ذکر است که گسترش دهنده New Super Luigi U که برای نسخه اورجینال بازی در دسترس قرار گرفت، در باندل Deluxe برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز موجود می‌باشد. به طور کلی، تعداد ۱۶۴ مسیر مختلف برای شما جهت انجام بازی، چه به صورت تک‌نفره یا چه به همراه دوستانتان، وجود دارد. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه Switch بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی New Super Mario Bros. U Deluxe در تاریخ ۲۱ دی‌ماه ۹۷ (۱۱ ژانویه ۲۰۱۹) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.