نویسنده: میلاد شجری جمعه، 30 شهریور 1397
ساعت 14:30

تریلر قسمت دوم بازی The Walking Dead: The Final Season

0 از 5

در تریلر جدید بازی The Walking Dead: The Final Season نگاهی به اپیزود دوم بازی داریم؛ جایی که کلمنتاین با وضعیت‌‌های غیرقابل تحملی روبه‌رو خواهد شد.

شرکت تل‌تیل گیمز (Telltale Games) به سرعت در حال پیشروی است و بازیکنان را به یک نتیجه‌گیری دراماتیک و با‌شکوه از داستان شخصیت کلمنتیان در عنوان امضای خود یعنی سری The Walking Dead نزدیک می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنظر می‌رسد که اپیزود بعدی از بازی The Walking Dead: The Final Season شامل تهدید‌های جدیدی می‌شود که قرار است وارد زندگی کلمنتاین شوند. به تازگی این شرکت تریلر جدیدی برای اپیزود دوم از فصل نهایی بازی The Walking Dead که قرار است هفته آینده با نام Suffer the Children عرضه شود، منتشر کرده است.

این تریلر در حالی که به مقدار یکسانی شامل بچه‌ها و رنج کشیدن می‌شود اما در بخشی تایید می‌کند که تعدادی از شخصیت‌های فصل اول بازی «مردگان متحرک» قرار است دوباره پا به دنیای بازی بگذارند. با توجه به این امر، اگر به دنبال جلوگیری از هرگونه اسپویل داستنی هستید، پس به شما پیشنهاد می‌کنم که از دیدن این تریلر در ادامه جلوگیری کنید و در غیر این صورت، نظرات خود را درباره‌ آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی The Walking Dead: The Final Season هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در این میان، اپیزود دوم از فصل نهایی بازی برای عرضه در تاریخ سوم مهرماه ۹۷ (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.