نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 مهر 1397
ساعت 09:00

۱۲ دقیقه گیم‌پلی تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice

0 از 5

اخیرا گیم‌پلی ویدیو جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که دنباله‌ای برای تریلر قبلی در Gamescom 2018 است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Sekiro: Shadows Die Twice به عنوان تازه‌ترین اثر از سازنده عناوین بسیار مطرحی چون Dark Souls و Bloodborn، به سادگی می‌تواند به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌ها در صنعت گیم محسوب شود. Activision و FromSoftware در حالی که پیش از این هم یک تریلر جدید از این عنوان را در خلال رویداد TGS 2018 به اشتراک گذاشته بودند، به تازگی نیز یک تریلر گیم‌پلی جدید و دوازده دقیقه‌ای از Sekiro منتشر شده که در واقع، دنباله‌ای برای نمایش قبلی در Gamescom 2018 است. به این ترتیب، وقایع بازی پس از مبارزه با هیولای زنجیر شده را می‌توان در تریلر جدید مشاهده کرد که این، شامل باس فایت با Corrupted Monk است که مدتی قبل توسط سازندگان بازی مورد اشاره واقع شده بود. شما در ادامه، می‌توانید این ویدیو که اولین بار در کانال یوتیوبی PlayStation Underground منتشر شده را مشاهده کنید:

 

 

در ویدیو جدید، شاهد محیط‌های خیره‌کننده بازی و نمایش‌های بهتری از مکانیک‌های مختلف گیم‌پلی، از جمله سکوبازی و مخفی‌کاری هستیم. در ادامه نمایش، شخصیت اصلی بازی باید مسیر خودش را در حالی دنبال کند که یک مار غول‌پیکر و سفید رنگ در آن اطراف حضور دارد. پیش از این نیز سازندگان بازی، تایید کرده بودند که علیرغم اینکه بازی سعی کرده تا اتکای خودش را به عناصر تاریخی واقعی اختصاص دهد، نه در ابعاد عناوین قبلی این استودیو، اما با این وجود همچنان از عناصر شگفت‌انگیز و فانتزی نیز در بازی جدید استفاده کرده‌اند. جدای از این موضوعات، احتمالا مهم‌ترین بخش گیم‌پلی ویدیو جدید، باس فایت یا مبارزه با یکی از دشمنان محوری بازی موسوم به Corrupted Monk است. در جریان این مبارزه که بسیار دشوار نیز به نظر می‌رسد، Corrupted Monk در حالی که از یک naginata بسیار عظیمی استفاده می‌کند، اقدام به اجرای حملات جادویی نیز خواهد کرد.

پیرامون بازی سکیرو، اخیرا سازندگان بازی تایید کردند که طرفداران شاهد هیچ‌گونه سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای در آن نخواهند بود؛ به علاوه، آن‌ها این بازی را از انظر ابعاد مشابه عناوین Dark Souls 3 و Bloodborne معرفی و امکان بازگشت از مرگ را از مهم‌ترین مکانیک‌های این بازی برشمرده بودند. بازی Sekiro: Shadows Die Twice، قرار است در روز ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.