نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 12 مهر 1397
ساعت 16:00

تاریخ انتشار بازی The Quiet Man مشخص شد

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی The Quiet Man را مشخص کرد.

بازی The Quiet Man اولین‌بار در جریان کنفراس مطبوعاتی شرکت اسکوئر انیکس در جریان رویداد E3 2018 معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تریلر جدیدی برای بازی اکشن/ماجراجویی و سینماتیک The Quiet Man منتشر کرد که تاریخ انتشار آن را نیز مشخص می‌کند. این تریلر شامل تصاویری از بخش‌های داستانی و همچنین گیم‌پلی این بازی می‌شود که بازیکنان را بیشتر با حال و هوای آن آشنا می‌کنند. در انتهای تریلر نیز مشخص می‌شود که بازی برای عرضه در تاریخ ۱۰ام آبان‌ماه ۹۷ (اول نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

 
در کنار تریلر جدید همچنین از نسخه محدود یا همان Limited Edition بازی The Quiet Man نیز رونمایی شد که نسخه رایانه‌های شخصی آن، شامل چندین تصویر پس زمینه برای موبایل و پی‌سی و نسخه دیجیتالی بازی می‌شود. نسخه پلی‌استیشن ۴ نیز شامل نسخه دیجیتالی بازی در کنار یک تم داینامیک و هشت آواتار مخصوص می‌شود. در ادامه شما می‌توانید تصویر مربوط به نسخه محدود بازی را مشاهده نمایید:
 
TQM 1200x675 COMBO
 
بازی The Quiet Man برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی (استیم) عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ خبری درباره آن عرضه روی پلتفرم‌ها منتشر نشده است.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.