نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 مهر 1397
ساعت 08:00

انتشار ۳۰ دقیقه گیم‌پلی تریلر جدید از Resident Evil 2

5 از 5

شرکت کپ‌کام اخیرا گیم‌پلی تریلر طولانی دیگری از بازی Resident Evil 2 را با محوریت شخصیت Claire منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام به تازگی تریلر رسمی و جدیدی از بازی شدیدا مورانتظار Resident Evil 2 منتشر کرده که در آن، شاهد ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی با محوریت شخصیت کلر ردفیلد هستیم. در این ویدیو که از بازی روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 نیز ضبط شده، این بار شاهد جزئیاتی بیشتر از ویژگی‌های کمپین Claire هستیم و یک بار دیگر، مبارزه میان این شخصیت و یکی از نمادین‌ترین هیولاها در تاریخ این سری را نیز می‌بینیم. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید را مشاهده کنید.

 

 

گفتنی است که این تریلر نیز برگرفته از نسخه دمو اخیر از شخصیت Claire Redfield هست که پیش از این در بازی‌مگ مشاهده کرده بودیم؛ با این حال در ویدیو جدید بازیکن این بار، جزئیات بیشتری از کار با المان‌های مختلف بازی از جمله آیتم‌ها، سلاح‌ها و ... نسبت به تریلر قبلی را به نمایش می‌گذارد. درنهایت مهم‌ترین بخش این ویدیو نیز مبارزه با هیولایی با یک چشم بسیار بزرگ روی بازویش است که طرفداران این سری که قبل از این، نسخه اورجینال بازی Resident Evil 2 را تجربه کرده بودند، به خوبی با این هیولا آشنایی دارند. در هر صورت دیدن یک مبارزه دیگر با این موجود، همچنان می‌تواند برای طرفداران این بازی جذاب باشد.

پیرامون بازی Resident Evil 2 Remake، این بازی نمایش داستانی جدیدی نیز در جریان رویداد TGS 2018 داشت که در آن، برای اولین بار شاهد معرفی رسمی شخصیت Ada Wong نیز بودیم. بازی مورد انتظار کپ‌کام، همان‌طور که اشاره شد یک نسخه بازسازی و بازنگری از بازی اورجینال Resident Evil 2 است که در سال ۱۹۹۸ منتشر شده بود. آن بازی یکی از محبوب‌ترین عناوین در سری بازی‌های «رزیدنت اویل» است که به دنبال تلاش برخی طرفداران برای بازسازی مدرن آن، کپ‌کام سرانجام در سال ۲۰۱۵، رسما اعلام کرد که قصد ساخت یک نسخه بازسازی‌شده از آن عنوان کلاسیک را دارد؛ بازی که پس از چند سال انتظار، سرانجام در رویداد اخیر E3 2018 به شکل رسمی رونمایی شد. از زمان رونمایی از این بازی، کپ‌کام با بازخوردهای بسیار مثبتی هم مواجه بوده که همه این موارد، باعث شد تا این شرکت ساخت عناوین ریمیک از بازی‌های کلاسیک خود را کاملا محتمل بداند.

بازی Resident Evil 2 قرار است در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.