نویسنده: FariD دوشنبه، 17 آبان 1395
ساعت 09:44

نحوه نصب مادهای Skyrim روی PS4

5 از 5

عنوان Skyrim: Special Edition هم اکنون در دسترس است و تا همین الان هم مادهای خوبی برای نسخه PS4 این بازی وجود دارد که می توانید با دانلود آن ها، چیزهای متفاوتی را به تجربه RPG خود اضافه کنید.

فهرست این مادهای PS4 طی ماه های آتی بلند و بالاتر هم خواهد شد اما تا الان هم چند ماد خوب و عامه پسند بین مادهای منتشرشده مشاهده می شود.در این مطلب قصد داریم نحوه پیدا کردن، دانلود و نصب مادهای Skyrim بر روی کنسول PS4 را برایتان شرح دهیم. فقط به یاد داشته باشید که برای نصب مادهای مورد نظر بر روی کنسول خود، به یک گیگابایت فضا بر روی هارد کنسول نیاز دارید.

all mods for ps4 skyrim

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، تمامی مادها از سوی بازیکنان نمره دهی شده اند. لذا می توانید پیش از دانلود، ببینید که سایرین در مورد ماد مورد نظر شما چه فکری می کنند و چه نظری دارند.

 

نحوه دریافت مادهای Skyrim برای PS4

1- در مرحله اول اگر اکانتی در بتسدا ندارید، باید یک حساب در Bethesda باز کنید. اگر هم قبلا در سایت مربوطه یک اکانت درست کرده اید، کافی است وارد حساب خود شوید.

2- به صورت زیر اکانت خود را به کنسول PS4 تان وصل کنید:

  • بازی Skyrim را باز کنید.
  • مادها را انتخاب نمایید.
  • Login کنید.

3- وارد ورک شاپ مادهای Skyrim برای PS4 شوید و به دنبال مادهای مورد علاقه تان بگردید.

4- برای هر مادی که مطلوبتان است، با کلیک روی Add To Library آن را به فهرست مادهای خود بیفزایید.

5- بر روی کنسول PS4 خود، در بخش مادهای Skyrim، مشاهده می کنید که ماد مورد نظرتان برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. برای مشاهده این گزینه باید بازی خود را حتماً به نسخه 1.02 آپدیت کرده باشید.

نکته: در صورت فعال کردن مادها، به صورت خودکار بخش ترافی های مربوط به بازی در شبکه PSN را از کار میندازید. برای غیرفعال کردن مادها، در منوی بازی، مادهایی را که می خواهید غیرفعال کنید را با فشردن دکمه مثلث روی کنترلر از کار بیندازید.

 

فهرست مادهای Skyrim برای PS4

همین الان هم مادهای بسیار خوب و جالبی برای Skyrim وجود دارد. یکی از آن ها همین ماد مخفیگاه Hermit است که یک خانه در خارج از Raven Rock می باشد.

Hideaway in skyrim

سایر مادها شامل روش هایی برای افزایش سطح گرافیک و افکت های بازی، یا بهبود تجربه کلی بازی از طریق افزودن مکان ها یا چیزهای بیشتر به بازی می گردد. این مادها در حال حاضر عبارتند از:

  • اتاق خواب Bard
  • افکت های برف و باران
  • اسکرین های بارگذاری مبتنی بر Lore
  • کندوهای زنبور عسل

بتسدا در صحبتی که راجع به شمول مادهای Skyrim بر روی PS4 انجام داد گفت: «ما و سونی خیلی کار کردیم که این قابلیت را امکان پذیر کنیم. این مادها که برای PS4 ساخته شده اند به شما این امکان را می دهند که با استفاده از کیت مادسازی ما، محتوای خاص خود را اصلاح کرده و بسازید. شما نمی توانید دارایی های خارجی را با مادهای PS4 آپلود کنید، اما می توانید از هر دارایی ای که با بازی می آید بهره ببرید؛ این همان کاری است که بیشتر مادها انجام می دهند».

بازی Skyrim: Special Edition ظاهر بسیار فریبنده ای دارد و در کنسول PS4 Pro با رزولوشن 4K اجرا می گردد.

FariD | مقالات | 07/11/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آذر 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 1
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام من بازی رو به صورت اکانتی تازه روی ps4 گرفتم و نمیتونم به psn وصل بشم دستگا بن میشه ایا راهی هست که بتونم مودای این بازیرو نصب کنم ممنون میشم راهنمایم کنید

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: axebander
    سلام من بازی رو به صورت اکانتی تازه روی ps4 گرفتم و نمیتونم به psn وصل بشم دستگا بن میشه ایا راهی هست که بتونم مودای این بازیرو نصب کنم ممنون میشم راهنمایم کنید

    سلام بر شما
    نه متاسفانه راهی وجود نداره

    ‏axebander از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:

    ممنون از این مطلب کاربردی و مفید:vic: ( اگه نسخه کرک شده اسکایریم رو روی کامپیتور بازی نکرده بودم از این که Bethesda آی پی ایران رو بلاک کرده کلی شاکی می شدم:wacky: )

    معلوم نیست ماد های فال اوت 4 کی میاد؟

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط ali_jp_n ویرایش شد
    ‏مهمان و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.