نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 09 بهمن 1396
ساعت 18:46

هیو جکمن در دنباله فیلم Dundee حضور خواهد داشت

0 از 5

بازیگر استرالیایی هیو جکمن در دنباله کوتاهی که از عنوان Dundee ساخته‌شده است، حضور دارد

شما نمی‌توانید فیلمی در استرالیا بسازید (هرچند قلابی) و هیو جکمن در آن حضور نداشته باشد، بنابراین بازیگر سابق نقش ولورین در دنباله کروکودیل داندی (Crocodile Dundee) حضور خواهد داشت.

ستاره کمدی دنی مک براید، هفته گذشته ناگهان تیزر تریلری از پروژه‌ای که مشخص نیست از کجا آمده است، منتشر کرد؛ در این تیزر مک براید بیشتر بر روی یک دیالوگ از فیلم کمدی-اکشن اصلی، در سال 1986 (با بازی پاول هوگان) تمرکز کرد: «این یک چاقو نیست...این یک چاقو است.» و با این کار هواداران را گیج و شوکه کرد.

دو روز بعد از انتشار اولین تیزر، کلیپ دیگری منتشر شد، که بازیگر مشهور کریس همسورث (بیشتر به خاطر بازی نقش ثور در دنیایی سینمایی ماورل او را می‌شناسیم) را نشان می‌داد؛ بعد از انتشار دو کلیپ نه چندان جالب، مشخص شد که قرار است فیلمی با عنوان Dundee: The Son of a Legend Returns Home (امیدواریم هیچ‌کس هیچ‌وقت همچنین اسمی برای فیلمش انتخاب نکند) آماده پخش شود. اخیرا نیز سومین کلیپ با حضور مک براید و همسورث منتشر شد، که نشان می‌دهد مسیر عبور آن‌ها از جاده، توسط یک بوفالو مسدود شده است.

خوشبختانه بعد از انتشار آخرین کلیپ، تایید شد که دنباله جدید Dundee یک شوخی است؛ طبق گزارش Brisbane Times، این درواقع یک کمپین بازاریابی استادانه جهت جذب گردشگر در استرالیا است و نسخه کامل آن هفته آینده در مسابقه یکشنبه Super Bowl منتشر می‌شود.

صرف‌نظر از این موضوع، کمپین تبلیغاتی باید ادامه پیدا کند و هیو جکمن نیز با پیوستن به آن، قضیه را سرگرم‌کننده‌تر کرده است؛ او یک کلیپ ده ثانیه‌ای در توییتر خود منتشر کرد، که طی آن مشخص گردید این بازیگر بومی اهل سیدنی در فیلم Dundee نقشی را ایفا خواهد کرد.

در این کلیپ به نظر می‌رسد جکمن، نقش یک بازرگان یا سیاستمدار استرالیایی را ایفا خواهد کرد یا شاید ممکن است او نقش یک تبه‌کار را درمبارزات انتخاباتی داشته باشد، ولی مسئله مشخص عشق او به گشت‌وگذار است.

ما مسلما گردشگری استرالیا را به خاطر زحمت در ایجاد این کمپین سرزنش نمی‌کنیم، ولی تصور می‌کنیم این کار آن‌ها می‌توانست جذاب‌تر باشد، اگر کلیپ‌های منتشرشده کمی خنده‌دارتر و بامزه‌تر بودند و این‌گونه برخی از بازیگران فیلم اصلی Dundee، مانند پاول هوگان نیز بیشتر از آن استقبال می‌کردند.

بهتر است قضاوت‌ها را به بعد از نمایش این فیلم کوتاه در Super Bowl یکشنبه واگذار کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.