نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1397
ساعت 12:43

کاپیتان آمریکا و بلک ویدو کارهای بیشتری در فیلم Avengers 4 انجام خواهند داد

3.75 از 5

کاپیتان آمریکا و بلک ویدو در فیلم Avengers 4 حضور موثرتری خواهند داشت

هشدار: با خواندن این مطلب بخش مهمی از روند داستانی فیلم Avengers: Infinity War لو می‌رود.

بدون شک فیلم Avengers: Infinity War یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ دنیای سینمایی مارول است؛ این فیلم طی هفته اخیر موفق شد که رکوردهای مختلفی را در باکس‌آفیس جا به جا کند. اگر به نخستین تریلر Avengers: Infinity War رجوع کنید، متوجه تغییرات ظاهری برخی از کاراکترهای سینمای مارول می‌شوید؛ در این تریلر ما کاپیتان آمریکا را با ریش جدید و کاراکتر بلک ویدو را با موهای بلوند مشاهده می‌کنیم.

احتمالا بعد از اتفاقاتی که در فیلم Captain America: Civil War رخ داد، کاپیتان آمریکا و بلک ویدو (ناتاشا رومانف) سعی کردند تا با این تغییر چهره خود را مخفی کنند؛ بسیاری انتظار داشتند که این دو ابرقهرمان در فیلم Avengers: Infinity War نقش مهمی را ایفا کنند، اما آن‌ها به تدریج از روند داستانی این فیلم خارج و به نوعی کنار گذاشته شدند.

احتمالا با توجه به اینکه در این فیلم 40 ابرقهرمان به ایفای نقش می‌پردازند انتظار چنین چیزی می‌رفت، اما حضور کم کاپیتان آمریکا باعث ناامیدی طرفدارنی شد که منتظر بودند بار دیگر بعد از حوادث فیلم Captain America: Civil War او را در کنار دوستانش یعنی ابرقهرمانان فراری ببینند.

طبق گفته نویسندگان فیلم سوم و چهارم Avengers، مخاطبان باید برای پی بردن به نقش و اقدامات اساسی کاپیتان آمریکا (با بازی کریس ایوانز) و بلک ویدو (اسکارلت جوهانسون) یک‌سال دیگر صبر کنند.

فیلم‌نامه نویسان کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی طی مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter) اعلام کردند که طرفداران باید منتظر باشند، زیرا کاپیتان آمریکا و بلک ویدو در فیلم Avengers 4 کارهای زیادی انجام خواهند داد؛ مارکوس گفت:

«وقتی شما حضور برخی از افراد را در فیلم بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید که بهتر است فعلا از آن‌ها به شکل ویژه‌ای استفاده نشود؛ ما آن‌ها را کنار گذاشتیم چون متوجه شدیم نقش آن‌ها پتانسیل بیشتری برای فیلم سال بعد دارد.»

این فیلم‌نامه نویسان مشخص نکردند فیلم Avengers بعدی دقیقا بر روی چه چیزی تمرکز خواهد کرد، اما به دنبال پیروزی وحشیانه و خشونت‌آمیز تانوس در انتهای فیلم سوم Avengers، مسلما اکنون فضایی برای کاراکترها وجود دارد که برای مقابله با او از بطن حوادث خارج شوند و نفسی تازه کنند.

مارکوس در ادامه گفت:

«من قبول دارم حضور استیو راجرز و ناتاشا رومانوف کمتر از حدی بود (در فیلم Avengers: Infinity War) که بسیاری انتظار آن را داشتند.»

او همچنین تایید کرد که طرفداران حق دارند تغییرات کوچکی را در ابرقهرمانان مورد علاقه خود مشاهده کنند؛ مارکوس افزود:

«از آن‌جایی که آن‌ها افراد سرسختی هستند، وقتی تهدیدی رخ می‌دهد به سراغش می‌روند و در مقابل آن ایستادگی می‌کنند؛ آن‌ها فرار نمی‌کنند، فریاد نمی‌زنند و شروع به صحبت کردن راجع‌به شکست‌های خود نمی‌کنند. بنابراین چیز زیادی برای بررسی و تغییر وجود ندارد، مخصوصا وقتی که شما زمان زیادی برای این کار ندارید؛ اما بعدا بسیار زیاد شاهد آن خواهیم بود.»

مک فیلی با توجه به خط داستانی فیلم سوم و چهارم Avengers گفت:

«ما نقش هردوی آن‌ها را در این فیلم کم کردیم؛ بنابراین ما مجبوریم این اجازه را به خود بدهیم و بگوییم که برخی از افراد حضور بیشتری در فیلم بعدی خواهند داشت.»

مارکوس حرف درستی در مورد کاپیتان آمریکا و ناتاشا رومانوف زد: «آن‌ها در مقابل تهدید ایستادگی می‌کنند.» بله کاری که همه کاراکترها در فیلم Avengers: Infinity War انجام می‌دهند جنگیدن، جنگیدن و جنگیدن است؛ این دو ابرقهرمان این فرصت را دارند که کاراکتر خود را بیشتر رشد دهند و با قدرت بیشتری در مقابل تانوس قرار بگیرند. (گفته می‌شود که به‌احتمال‌زیاد ما باید در فیلم بعدی با یکی از این کاراکتر‌ها خداحافظی کنیم)

فیلم Avengers 4 که نام آن هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است، در تاریخ 3 می 2019 (13 اردیبهشت 1398) بر روی پرده نقره‌ای سینماها به نمایش در خواهد آمد. البته قبل از آن فیلم‌هایی چون Ant-Man and the Wasp در تاریخ 6 جولای 2018 (15 تیر 1397) و Captain Marvel در تاریخ 6 مارس 2019 (15 اسفند 1397) اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.