نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 خرداد 1397
ساعت 09:00

افشاگری دیو باتیستا پیرامون Avengers 4

5 از 5

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس در فیلم Infinity War، اخیرا مصاحبه‌ای پیرامون فیلم بعدی Avengers انجام داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ درحال حاضر، یک ماه از زمان شروع اکران جدیدترین فیلم تیمی ابرقهرمانان مارول می‌گذرد، و بیشتر طرفداران پیرامون پایان فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت مطلع شده و از نتیجه مبارزه میان قهرمانان با تانوس در شوک قرار گرفته‌اند. با این حال اگر شما هنوز در مورد وقایع انتهای فیلم Avengers: Infinity War اطلاعی ندارید و هر طور که بوده، از آگاه شدن درباره حوادث پایانی فیلم خودداری کرده‌اید، ادامه این خبر را به عنوان هشدار اسپویل شدن داستان در نظر بگیرید.

در آخرین لحظات فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» نیمی از همه شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول در اثر یک حرکت انگشتان دست تانوس، که دستکش بی نهایت را پوشیده بود به خاکستر تبدیل شدند. در بین کسانی که در اثر این حرکت مردند، تقریبا تمامی شخصیت‌های Guardians of the Galaxy، شخصیت اسپایدر-من، پلنگ سیاه، سرباز زمستان، فالکون و بی شمار قهرمانان و افراد عادی دیگر قرار داشتند. این میزان بالا از مرگ‌ها، از همان زمان سوال‌های زیادی را میان طرفداران ایجاد کرد که مارول، چگونه قرار است فیلم‌های آینده MCU نظیر اسپایدر-من یا نگهبانان کهکشان بعدی را که از قبل هم معرفی شده دنبال کند.

اخیرا دیو باتیستا، بازیگر نقش «درکس» در فیلم Infinity War و دو فیلم قبلی نگهبانان کهکشان، پیرامون این موضوع مورد سوال واقع شده است. او در مصاحبه با Collider که درباره فیلم آینده Hotel Artemis صحبت می‌کرد، او صحبت‌هایی را مطرح کرد که در عین افشاگری و فاش‌سازی، نمی‌تواند چندان جای تعجب و سورپرایز طرفداران باشد. او در زمینه  مرگ شخصیت خودش و در عین حال تایید فیلم‌های آینده این طور گفته است:

من پیام‌های خیلی زیادی دریافت کردم که می‌گفتند باورم نمی‌شود که شخصیت تو مرده باشد. آن‌ها واقعا به خاطر این موضوع ناراحت بودند ولی من طوری بود که می‌دانستم در فیلم بعدی [Avengers 4] هم حضور دارم. یا در فیلم Guardians 3 هم حاضر خواهم بود. من نمی‌دانم که آن‌ها دقیقا چطور می‌خواهند [شخصیت] من را برگردانند ولی درست است، به یک شکلی شخصیت من به زندگی بر خواهد گشت چون تا جایی که مطلع هستم، من قرار است در فیلم Guardians 3 حضور داشته باشم. پس حتما شخصیت من بر خواهد گشت.

به هر حال احتمالا این صحبت‌ها برای هیچ کسی سورپرایز کننده نخواهد بود. از یک طرف هم این بُعد از واضح بودن ادامه داستان MCU، نشان می‌دهد که چقدر سخت است که چیزی از فیلم Avengers 4 اسپویل نشود. با در نظر گرفتن اینکه تقریبا بیش از نیمی از کل شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول توسط تایتان دیوانه به خاکستر تبدیل شده‌اند، این واقعا طبیعی است که بالاخره کسی درباره احتمال واضح بازگشت شخصیت‌ها صحبتی انجام دهد.

با این حال ذکر این نکته نیز ضروری هست که گرچه و با توجه به فیلم‌های از پیش معرفی شده، بازگشت حداقل بخش بزرگی از کشته‌شدگان در فیلم‌های بعدی مارول واضح است، اما در عین حال این موضوع چیزی از هیجان و شگفتی‌هایی که در فیلم انتقام جویان 4 به وقوع خواهد پیوست کم نمی‌کند. حدود یک سال تا زمان اکران آن فیلم زمان باقی مانده است و مارول، پیش از آن فیلم نیز فیلم سینمایی Captain Marvel را در پیش خواهد داشت. به این ترتیب شخصیت کاپیتان مارول نیز به تیم انتقام‌جویان خواهد پیوست.

اکران فیلم Avengers 4 طبق برنامه‌ریزی قبلی، قرار است از ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸) آغاز شود. همچنین در حالی که فیلم Avengers: Infinity War اولین ماه از اکرانش را پشت سر می‌گذارد، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول نیز Ant-Man and the Wasp خواهد بود که قرار است اکران آن از ۶ جولای (۱۵ تیر) شروع شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.