نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 خرداد 1397
ساعت 22:15

در Avengers 4 نقش های بزرگ تری در انتظار کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه خواهد بود

4.67 از 5

نویسندگان فیلم Avengers 4، وعده دادند که استیو راجرز و ناتاشا رومانف، نقش‌های بزرگ‌تری در فیلم دنباله Infinite War داشته باشند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ مارکوس و مک‌فیلی فیلم‌نامه نویسان فیلم انتقام‌جویان ۴، وعده دادند که در این فیلم چیزهای بزرگی در انتظار کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه خواهد بود. این دو شخصیت بی‌گمان نقش‌های بسیار مهمی در فیلم اخیرا اکران شده Avengers: Infinity War داشته‌اند ولی با این وجود، ما بیش از هر چیز شاهد احساسی‌ترین خط داستانی برای شخصیت تونی استارک/آیرون من بودیم. آیرون من در این فیلم، درواقع محوری‌ترین نقش را به عنوان مدافع زمین در تقابل با تانوس بازی کرده است. براساس مصاحبه اخیر نویسدگان فیلم اونجرز ۴، این طور بنظرر می‌رسد که حالا استیو راجرز و ناتاشا رومانف قرار است نقش‌های محوری را در دنباله فیلم اونجرز ۳ ایفا کنند.

بعد از حرکت انگشت تانوس با دست‌کش بی‌نهایت، تعداد زیادی از ابرقهرمانان مارول در یک چشم بر هم زدن از حیات محو شدند و حالا، تقریبا تمامی بازماندگان این گروه اعضای اولیه گروه اونجرز هستند. این موضوع، به نظر نمی‌رسد که رویدادی اتفاقی و بی دلیل بوده باشد و این شش شخصیت باقی‌مانده از تیم انتقام‌جویان، شخصیت‌هایی هستند که از اولین روزهای دنیای سینمایی مارول حضور داشتند. در این زمینه، گرچه در یک نگاه به عقب این ممکن است زمانی خیلی طولانی به نظر برسد، ولی درواقع این دنیای سینمایی از ۱۰ سال پیش شروع شده و حالا با موفقیتی کم نظیر، حدود ۲۰ فیلم سینمایی بزرگ و بلاک باستری را به طرفداران هدیه داده است.

این دو نویسنده، پررنگ‌تر شدن نقش‌های کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه را در جریان یک مصاحبه با نیویورک تایمز وعده داده‌اند. در بخشی از این مصاحبه، آن‌ها به این نکته اشاره کردند که آن‌ها از ابتدا پایان کار و اینکه داستان به کجا می‌کشیده را می‌دانستند و بدون آگاهی از این موضوع هرگز چیزی نمی‌نوشتند. مک‌فیلی و مارکوس در ادامه گفتند که با وجود این که دو شخصیت استیو راجرز و ناتاشا رومانف در Infinite War شانسی در مقابل شخصیت بین کهکشانی تانوس نداشتند، با این حال این دو شخصیت نقش‌های بسیار مهم‌تری در فیلم دوم خواهند داشت.

با توجه به اینکه دیگر همه چیز با اونجرز ۴ مرتبط خواهد بود، اینکه دقیقا منظور از این «نقش‌های بزرگ‌تر» برای دو شخصیت کاپیتان و بیوه سیاه در پیش خواهد بود مشخص نیست. یکی از احتمالات، این است که این شخصیت‌ها احتمالا نقش اصلی را در برگرداندن آیرون من به زمین خواهند داشت؛ این شخصیت بعد از شکست در مبارزه با ضدقهرمان فاتح فیلم، همراه با شخصیت نبیولا در سیاره تایتان باقی مانده است. به هر شکل اگر استیو و ناتاشا موفق به نجات تونی شوند، احتمالا یک گفتگوی پیچیده و جالب را میان این متحدان سابق شاهد خواهیم بود.

از طرف دیگر، مدتی پیش خبرها و جزئیاتی پیرامون فیلم سال آینده اونجرز منتشر شد و به این نکته اشاره شد، که ابرقهرمانان حالا باید فداکاری‌های بزرگ‌تری انجام دهند تا یکپارچگی دنیا و واقعیت را حفظ کنند. یک احتمال نیز این است که ما شاهد یک فداکاری بسیار بزرگ و قهرمانانه از جانب کاپیتان و بیوه سیاه باشیم و این دو شخصیت، از این طریق مفهوم بزرگ‌تر شدن نقش‌شان در فیلم آینده را معنا کنند. در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی از این حکایت دارد که آیرون من، درنهایت با یک مرگ قهرمانانه مواجه خواهد شد، این موضوع اصلا بعید نیست که کاپیتان هم اراده انجام چنین فداکاری را داشته باشد. با این حال، با توجه به فیلم مستقل و آینده شخصیت بیوه سیاه، خیلی بعید است که شاهد مرگ ناتاشا رومانف باشیم. البته این موضوع هم دقیقا معلوم نیست که فیلم مستقل ‌Black Widow دقیقا در چه بازه زمانی رخ دهد و در این مقطع، حتی چنین فرضیه‌ای هم دور از ذهن نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.