نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 خرداد 1397
ساعت 11:45

Guardians Of The Galaxy 3 فیلمی بسیار متفاوت خواهد بود

5 از 5

کریس پرت و جیمز گان، به تازگی صحبت‌های جدیدی پیرامون فیلم مورد انتظار Guardians of the Galaxy Vol. 3 مطرح کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ در حال حاضر تنها فیلم سینمایی از دنیای سینمایی مارول که قرار است در سال آینده و پس از فیلم Avengers 4 اکران شود و ما تاریخ اکران آن را می‌دانیم، دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming محصول سال ۲۰۱۷ است. غیر از این، این موضوع نیز تایید شده که پس از فیلم دوم اسپایدر-من MCU که قرار است طبق برنامه در ۵ جولای ۲۰۱۹ اکران شود، مارول قصد اکران قسمت سوم از فیلم‌های Guardians of the Galaxy را خواهد داشت و به این ترتیب، Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. براساس این برنامه‌ریزی، مارول از اوایل سال آینده میلادی روند ساخت این فیلم را شروع می کند و پیرامون این موضوع، به تازگی کریس پرت بازیگر نقش پیتر کوییل/استار لورد و جیمز گان کارگردان این سری فیلم‌ها صحبت‌های جدیدی را مطرح کرده‌اند. لازم به ذکر است که ادامه این خبر، بخش‌هایی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را لو می‌دهد.

در مصاحبه اخیر صورت گرفته با MTV، کریس پرت فاش کرد که دقیقا در چه زمانی قرار است مجددا نقش خود را به عنوان «استار اورد» بازآفرینی کند. او در این زمینه گفته است:

من از ژانویه سال آینده (دی-بهمن ۹۷) به سازندگان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اضافه خواهم شد.

به این ترتیب پرت تایید کرد که فیلمبرداری فیلم سوم نگهبانان کهکشان، از اوایل سال آینده میلادی شروع خواهد شد. البته تاکنون بیشتر طرفداران دنیای سینمایی مارول، متوجه این حقیقت شده‌اند که پیتر کوییل/استار لورد نیز از جمله بسیاری از کشته‌شدگان انتهای فیلم Avengers: Infinity War بوده است. با توجه به مرگ شخصیت کریس پرت در MCU، او درباره موضوع بازگشت این شخصیت به فیلم‌های اونجرز 4 و نگهبانان کهکشان 3 نیز مورد سوال واقع شد. در این زمینه پاسخ پرت به شکلی غیر سورپرایزکننده مبهم بود. او در پاسخ به این سوال گفت:

ما هنوز در این مورد چیزی نمی‌دانیم، در مورد دوره زمانی و اینکه در کجای اونجرز 4 قرار می‌گیرد. فقط امیدوارم که این آخرین باری نباشد که شما من را می‌بینید، ولی مطمئن هم نیستم.

جیمز گان کارگردان سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان مارول نیز اخیرا و در جریان یکی از فعالیت‌های پرسش و پاسخ که در صفحه شخصی خودش در فیس‌بوک داشت، به طرفداران خبر جدیدی درباره فیلمنامه فیلم سوم داد. او در این زمینه نوشت:

من الآن دیگر بیش از یک سال است در این پروسه هستم و به این ترتیب با فیلمنامه نهایی فاصله داریم. برای ماه‌های خیلی زیادی من اول پیش‌نویس اولیه، که چیزی حدود ۸۰ صفحه به همراه تصاویر بود را می‌نوشتم. حالا ولی من درحال بازنویسی هستم تا مطمئن شوم که آن پیش‌نویس‌های قدیمی همچنان به کار بیاید.

این حالا خیلی، خیلی، خیلی متفاوت شده است. خیلی متفاوت شده ولی نمی‌گویم از چه نظر! شما باید صبر کنید تا خود فیلم را ببینید. البته زمان خیلی زیادی هم تا آن موقع باقی مانده است.

یکی از سوال‌های جالبی که از گان پرسیده شد نیز درباره تاثیر خریداری احتمالی کمپانی 21st Century Fox توسط دیزنی بود که آیا این موضوع، روی داستان فیلم تاثیرگذار بوده است یا خیر. این موضوع از این نظر بسیار مورد بحث محافل سینمایی است که مارول می‌تواند از این طریق، به شخصیت‌های کامیک بوکی خودش که تحت مالکیت فاکس هستند هم دست پیدا کند. در این زمینه جیمز گان به کلی آب پاکی را روی دست طرفداران ریخت:

این اتفاق تحت هیچ شرایطی نخواهد افتاد. بسیار بعید است.

در مورد فیلم، این موضوع نیز از قبل تایید شده بود که جیمز گان برای سومین بار، یکی دیگر از فیلم‌های سری نگهبانان کهکشان را کارگردانی خواهد کرد. او در یک پست دیگر در حساب شخصی‌اش نوشت:

یک تاریخچه ناخوشایندی در هالیوود پیرامون فیلم‌های سه‌گانه هست و من دوست نداشتم بخشی از این روش سنتی نامطلوب باشم که وانمود می‌کنند فیلم سومی در کار نیست. من این کار را به خاطر پول نکردم، یا به خاطر این نکردم که افراد دیگر از من چنین چیزی می‌خواستند. من واقعا نیاز به انجام این کار داشتم. پس بله، من برای نویسندگی و کارگردانی Guardians of the Galaxy Vol. 3 باز خواهم گشت.

همان طور که اشاره شد، فیلم نگهبانان کهکشان 3 برای عرضه در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی‌شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.