نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 14 تیر 1397
ساعت 08:00

صحبت‌های صوفی ترنر درباره فصل آخر سریال Game of Thrones

0 از 5

صوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در Game of Thrones، وعده یک سانسای اکشن‌تر و مبارز را در فصل آخر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ صوفی ترنر بازیگر نقش «سانسا استارک» در سریال Game of Thrones، به اطلاعات جدیدی درباره ویژگی‌های برجسته کاراکترش در فصل هشتم اشاره کرده است. به گفته ترنر، سانسا در فصل آخر هر چه بیشتر به یک «شخصیت اکشن» تبدیل می‌شود. او که در یک مصاحبه جدید ویدیویی این صحبت‌ها را مطرح کرد، این دیدگاه شخصی را مطرح کرد که از نظر او همیشه در شخصیت سانسا «یک نوع مبارز» هم وجود داشته و حالا در آخرین فصل سریال، این بُعد شخصیتی او بیش از هر زمان دیگر خودش را جلوه می‌کند. او در این باره گفته است:

من همیشه در وجود کاراکتر سانسا یک جنگجو و مبارز را می‌دیدم، که فکر می‌کنم این توسط بقیه مشاهده نمی‌شد... همیشه یک حسی داشتم که سانسا [در طول داستان] درحال یادگیری و تطابق دادن خود با محیط اطرافش است، و در برخی مواقع او سعی می‌کرد به یک شکلی، بُعد شخصیتی دیگرش یعنی تبدیل شدن به یک مبارز را هم نشان دهد. این واقعا یک حس رضایت‌بخشی دارد که سرانجام واقعا این اتفاق صورت بگیرد. از این جهت واقعا خوشحالم که خط داستانی سانسا به این شکل تمام می‌شود.

صحبت‌های جدید صوفی ترنر درباره پایان‌بندی یکی از شخصیت‌های کلیدی سریال Game of Thrones، کمی مثبت‌تر از صحبت‌های ستاره دیگر این سریال یعنی «امیلیا کلارک» است؛ کلارک بازیگر نقش «دنریس تارگرین» که اخیرا خبر از پایان سکانس‌های فیلم‌برداری شخصیت خودش را داده بود، درباره پایان داستان دنریس و خودش با سریال «بازی تاج و تخت» گفت که «این واقعا عذاب‌آور بود ... اینکه بدانید صحبت‌هایی که می‌کنید آخرین کلام‌هایی است که توسط دنریس گفته می‌شود»

صوفی ترنر در بخش دیگری از مصاحبه، به وقایع فصل آخر هم اشاره گذرایی داشت و گفت که این فصل مرگ‌ها و خون‌ریزی‌های بیشتری نسبت به فصول قبل دارد:

همه در این داستان حالا دور هم جمع می‌شوند تا در برابر یک قیامت و نابودی قریب‌الوقوع مبارزه کنند... اینجا تنش‌ها و اختلافات خیلی زیادی بین این گروه‌ها وجود دارد، هر کدام برای چیزی که فکر می‌کنند درست است می‌جنگند. این «بازی تاج و تخت» است پس، این فصل قرار است از همیشه خونین‌تر و مرگ‌ها، صحنه‌های احساسی و شکنجه‌های روحی هم از همه قسمت‌های قبل بیشتر باشد.

درباره فصل آخر این سریال، مدتی پیش گزارش شد که فقط برای ضبط یکی از جنگ‌های موجود در فصل هشتم، بازیگران و سازندگان ۵۵ شب را صرف فیلم‌برداری و ساخت این «نبرد حماسی» کردند. HBO به عنوان شبکه پخش‌کننده و سرمایه‌گذار اصلی فیلم نیز تدابیر جالبی را برای مخفی نگه داشتن محتوای فصل آخر در پیش گرفته که تاکنون نیز حداقل برخلاف سال قبل، اطلاعات چندانی از فصل آخر سریال لیک نشده است. همچنین غیر از امیلیا کلارک، اخیرا «نیکولای کاستر-والدائو» بازیگر نقش «جیمی لنیستر» هم با پایان سکانس‌های فیلم‌برداری شخصیتش از سریال و طرفداران خداحافظی کرد. او نیز درباره شخصیت جیمی در فصل آخر گفت که «جیمی لنیستر سعی می‌کند بفهمد که او بدون سرسی دقیقا چه کسی خواهد بود؟»

فصل آخر این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود که تنها شامل ۶ قسمت خواهد بود. با این حال گفته شده که هر قسمت از این فصل، بسیار طولانی و به اندازه یک فیلم سینمایی کامل طول خواهد داشت. HBO پس از پایان این سریال نیز قصد ندارد با مجموعه رمان‌های «نغمه یخ و آتش» اثر جورج آر. آر. مارتین خداحافظی کند و اخیرا، خبر تایید شدن ساخت اپیزود پایلوت برای سریال جدید پیش‌درآمد برای Game of Thrones نیز منتشر شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.