نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 08:40

E3 2018: صحبت‌های DICE پیرامون ماد بتل رویال Battlefield 5

0 از 5

در جریان رویداد EA Play 2018 در E3 2018، کارگردان خلاق بازی Battlefield V در جریان مصاحبه‌ای، پیرامون بخش بتل رویال این بازی شفاف‌سازی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ امروز در جریان رویداد EA Play 2018 در E3 2018، کمپانی الکترونیک آرتز جزئیات بیشتری از بازی مورد انتظار Battlefield V را به اشتراک گذاشت که این شامل نمایش یک تریلر جدید از گیم‌پلی بخش چندنفره و همچنین تایید وجود یک ماد بتل رویال برای این بازی بود. به تازگی لارس گوستاوسون، کارگردان خلاق بازی از استودیو DICE در جریان مصاحبه‌ای، اقدام به شفاف‌سازی بیشتر پیرامون ماد بتل رویال بازی Battlefield 5 کرده است.

او در این زمینه گفته که بازی‌های بتل رویال همچون Fortnite و PUBG در میان کارمندان استودیو DICE نیز (مثل بسیاری افراد دیگر در سرتاسر دنیا) بسیار محبوب است. این ایده که یک بخش بتل رویال به بازی Battlefield V اضافه شود، ریشه در صحبت‌های داخلی میان سازندگان دایس داشته و پیرامون بحث‌ها درباره اینکه چنین بخشی در بازی قرار بگیرد، برخلاف آنچه تصور می‌شود که این موضوع درواقع سفارش شده از طرف EA بوده، دراصل این گمانه‌زنی درستی نیست. او در این زمینه گفت:

من درواقع دروغ خواهم گفت اگر بگویم که بسیاری در استودیو خودمان، برای مدت‌هایی طولانی مشغول انجام بازی‌های بتل رویال نیستند. ما واقعا از این بازی‌ها در داخل DICE لذت می‌بریم. این‌ها بسیار سرگرم‌کننده و فان هستند و زاویه دید جدیدی را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند.

او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که در داخل دایس «انبوهی از انرژی‌های فراوان و خوب» وجود داشت تا یک ماد بتل رویال برای بازی جدید بتلفیلد نیز ساخته شود. بازی جدید Battlefield V به خودی خود از تعداد بیشتری بازیکن آنلاین همزمان استفاده می‌کند و حالا ۶۴ بازیکن در حالت عادی می‌توانند با یکدیگر در یک زمان به رقابت بپردازند. به علاوه و با در نظر گرفتن گستره وسیع طرفداران سری بتلفیلد و وجود انبوهی از وسایل نقلیه و سلاح‌ها در این بازی، این المان‌ها واقعا تجربه جالب‌توجهی را برای یک بخش بتل رویال در دنیای Battlefield فراهم می‌کند.

او صحبت‌های خود را به این شکل ادامه داد که «یک فشار خیلی بزرگی» از جانب توسعه‌دهندگان خودمان در دایس برای اضافه کردن این ماد وجود داشت و اینکه «اگر چیزی از یک شیفتگی خالص و درونی سرچشمه بگیرد یک نشانه خوبی خواهد بود.»

در جریان این مصاحبه، گوستاوسون پیرامون بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز مورد سوال واقع شد و اینکه این بازی نیز از یک بخش بتل رویال به نام Blackout برخوردار خواهد بود. او در این زمینه گفت:

این در واقع یک دوره زمانی جالبی است. ما همگی بازی ساز هستیم ولی درکنار آن خودمان هم بازیکن هستیم. منتظر دیدن و تجربه آن بازی نیز هستیم.

حدود یک ماه پیش، DICE به این نکته اشاره کرده بود که سبک بتل رویال «به شکل طبیعی با Battlefield V تناسب دارد». با این حال استودیو در آن مقطع تصمیم گرفته بود تا در خصوص تایید رسمی وجود چنین بخشی سکوت کند. درواقع این طور به نظر می‌رسید که آن‌ها منتظر فرا رسیدن رویداد E3 و اعلام رسمی این خبر از طریق کنفرانس اختصاصی EA بودند.

بازی Battlefield V پس از مدت‌ها شایعه و گمانه زنی سرانجام در روز ۳ خرداد رونمایی شد، و قرار است در ۲۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.