نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 12:00

تریلر هنگام عرضه بازی Jump Force از راه رسید

کمپانی باندای نامکو تریلر هنگام عرضه بازی Jump Force را منتشر کرد.

0 از 5

بازی Jump Force اولین‌بار در جریان رویداد E3 2018 و کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت معرفی شد و حالا فقط یک روز دیگر تا عرضه آن برای پلتفرم‌های مختلف باقی مانده است. به دنبال همین موضوع، شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر هنگام عرضه این عنوان مبارزه‌ای سه بعدی را منتشر کرد.

این تریلر مونتاژی یک و نیم دقیقه‌ای از مبارزات و صحنه‌های اکشن بازی Jump Force و بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده است که در لیست مبارزان آن حاضر هستند. از دنیای دراگون بال گرفته تا وان پیس، ناروتو، ماجراجویی عجیب جوجو (JoJo’s Bizarre Adventure) و حتی Yu-Gi-Oh!؛ بازی Jump Force شامل لیست بلندبالایی از شخصیت‌ها و مبارزان مختلف است که هر انیمه دوستی آرزویش را دارد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یویتوب

عنوان Jump Force یک بازی مبارزه‌ای سه بعدی است که کراس اوری بین محبوب‌ترین مانگا‌ها و انیمه‌های ژاپنی نظیر دراگون بال زی، وان پیس، ناروتو و بسیاری دیگر محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌ موردعلاقه خود را در این بازی ساخته، وارد بخش داستانی شوند و در کنار قهرمانانی از فرانچایز‌های اشاره شده، به مبارزه بپردازند. این بازی همچنین دارای بخش آنلاین و چندنفره است که شامل فعالیت‌ها و حالت‌های مختلفی می‌شود که بازیکن می‌توانند دیگر بازیکنان را به چالش بکشد.

بازی Jump Force قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.