نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 20:30

ویدیو گیم‌پلی و جزییات جدید بازی The Outer Worlds

گیم اینفورمر ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی The Outer Worlds منتشر کرد.

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وبسایت گیم اینفورمر به تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی The Outer Worlds منتشر کرده است. در این ویدیو، شاهد حضور «تیم کین» و «چارلز استیپلز» هستیم که به ترتیب کارگردان و طراح ارشد این عنوان نقش  آفرینی محسوب می‌شوند؛ این دو تصاویر جدیدی از گیم‌پلی بازی به نمایش می‌گذارند و همچنین، اطلاعاتی درباره نحوه خلق و طراحی یک تجربه نقش آفرینی و رضایت بخش از مبارزات که از بازی Fallout: New Vegas الهام گرفته شده، برای بازی جدید استودیو آبسیدین اینترتیمنت (Obsidian Entertainment) در اختیار می‌گذارند.

عنوان The Outer Worlds از موتور Unreal Engine 4 قدرت گرفته است و یک بازی داستان محور در سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود. تصمیمات شما در طول بازی، نه تنها روند کلی پیش‌روی داستان، بلکه شخصیت شما، داستان‌های فرعی و همچنین سناریو‌های انتهایی این اثر را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این بازی از سیستم جدید بهره می‌برد که در طول تجربه The Outer Worlds، نحوه بازی کردن بازیکن را زیر نظر می‌گیرد تا متوجه شود که وی در چه موارد و بخش‌هایی، ضعف دارد. این ویژگی در طول گشت و گذار در Halcyon، به بازیکن کمک بسیاری خواهد کرد تا شخصیت موردنظر خود را بسازد و پیشرفت دهد؛ البته گفتنی است که استفاده از این ویژگی کاملا اختیاری است. در ادامه شما می‌توانید ویدیو جدید بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در بازی The Outer Worlds، شخصیت شما از یک خواب زمستانی در یک کشتی فضایی متعلق به استعمارگران بیدار می‌شود که در راه انتقال به مکانی به اسم Halcyon گم شده بود؛ این مکان دورترین کلنی انسان‌ها از سیاره زمین محسوب می‌شود که در گوشه‌ترین نقطه کهکشان قرار دارد. با بیدار شدن از خواب، شما متوجه می‌شوید که در وسط یک دسیسه عمیق برای از بین بردن این شهر قرار دارید. با گشت و گذار در گوشه و کنار فضا، شما با گروه‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که همگی در حال رقابت برای در دست گرفتن قدرت هستند و در این بین، شخصیتی که شما تصمیم می‌گیرد تبدیل به آن شوید، تعیین کننده مسیر پیش‌روی داستان بازی خواهد بود.

در حال حاضر بازی The Outer Worlds تاریخ عرضه دقیق و مشخصی ندارد اما استودیو سازنده گفته است که بازی در سال جاری برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. گفتنی است بازی دارای نسخه فیزیکی به قیمت ۶۰ دلار نیز خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.