نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:20

بازی بعدی Obsidian Entertainment با عنوان Avowed رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پروژه بعدی Obsidian Entertainment یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی با عنوان Avowed است که همراه با تریلر رونمایی، به صورت رسمی معرفی شد.

یکی از مهم‌ترین تصاحب‌های اخیر تیم‌های بازی‌سازی فرست پارتی ایکس‌باکس، خریداری استودیو Obsidian Entertainment بود. در جریان رویداد اخیر Xbox Games Showcase، این تیم یکی از فعال‌ترین حضورها را در بین دیگر تیم‌های ایکس‌باکس داشت. در این زمینه، جدای از معرفی چند بسته گسترش‌دهنده برای The Outer Worlds، این تیم از بازی بعدی خود یعنی Avowed نیز رونمایی کرده است. گفتنی است که این یک بازی نقش‌آفرینی و بقا است که در یک دنیای فانتزی جریان دارد. شما می‌توانید تریلر رونمایی این بازی را مشاهده کنید.

 

Avowed یک بازی شوتر اول شخص و RPG، در یک دنیای فانتزی به نام Eora است که در آن، بازیکن امکان استفاده از شمشیر و جادو را دارد و در بازی دشمنانی از نوع هیولا و ... نیز وجود دارند. گفتنی است که نام Eora خصوصا برای بازیکنان Pillars of Eternity دیگر ساخته آبسیدین نیز آشناست. Avowed از بسیاری جهات پاسخ آبسیدین به سری The Elder Scrollsدر نظر گرفته می‌شود که حالا با پشتیبانی مایکروسافت، این استودیو محبوب می‌تواند بیش از پیش پتانسیل‌های خود را در ساخت عناوین نقش‌آفرینی به نمایش بگذارد.

براساس این گزارش، بازی Avowed از پایه برای ایکس‌باکس سری ایکس درحال ساخت است و در تاریخی نامشخص، برای این پلتفرم و پی‌سی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.