نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:15

رونمایی از Hello Neighbor 2 برای Xbox One، Xbox Series X و PC

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Hello Neighbor 2 در جریان رویداد اخیر ایکس‌باکس برای Xbox One، Xbox Series X و PC رونمایی شد.

در جریان pre-show رویداد Xbox Games Showcase استودیو Eerie Guest از بازی Hello Neighbor 2 رونمایی کرد. این بازی نسخه دوم بازی Hello Neighbor محسوب می‌شود، عنوانی که در سال 2017 عرضه شد و علیرغم پتانسیل جالبی که حداقل روی کاغذ داشت، ولی درنهایت به عنوان یک تجربه گیم‌پلی خوب و به یاد ماندنی پیاده‌سازی نشده بود. در هر صورت، نسخه دوم این بازی که از یک دنیای جهان‌باز و هوش‌مصنوعی پیشرفته برخوردار است معرفی شده، و شما در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی Hello Neighbor 2 را مشاهده کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، دومین بازی Hello Neighbor برخلاف نسخه اول که توسط استودیو Dynamic Pixels تولید شده بود، حالا توسط تیم Eerie Guest ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد که هسته اصلی تعریف شده برای بازی، یعنی المان‌های مخفی‌کاری، حالا بهتر از بازی اول دنبال می‌شود. با توجه به بخش‌های گیم‌پلی این تریلر، تعدادی از المان‌های گیم‌پلی از جمله هوش مصنوعی خودآموز دشمنان، مخفی‌کاری، پنهان‌شدن، تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و ... به نمایش گذاشته شده است.

بازی Hello Neighbor 2 هنوز تاریخ عرضه رسمی خود را دریافت نکرده، ولی مشخص شده که این بازی برای Xbox One، Xbox Series X و ویندوز 10 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.