نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:10

بازی State of Decay 3 برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پروژه بعدی استودیو Undead Labs و سومین نسخه از سری State of Decay همراه با تریلر رونمایی به صورت رسمی معرفی شد.

در جریان رویداد اخیر رونمایی از عناوین در صف عرضه ایکس‌باکس، پروژه بعدی استودیو Undead Labs نیز به نمایش گذاشته شد. این استودیو که به خاطر ساخت عناوین سری State of Decay شناخته می‌شود، مدتی پیش رسما وارد مجموعه فرست پارتی ایکس‌باکس نیز شد و حالا بازی جدید خود یعنی State of Decay 3 را رونمایی کرده است. این رونمایی البته به صورت سینماتیک و فاقد گیم‌پلی است و شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، تریلر رونمایی State of Decay 3 شامل بخش گیم‌پلی نیست اما همچنان به تعدادی از ویژگی‌های جدید بازی اشاره می‌شود. مهم‌ترین تحول در این بازی، دیده شدن انواع جدید زامبی‌ها از جمله زامبی‌های حیوانی است که حتی به دیگر گونه‌های حیوانات نیز حمله می‌کنند. بازی همچنین از المان‌های بقای بیشتری نیز برخوردار است و لوکیشن‌های جدید از جمله برفی و یخبندان نیز در دنیای بازی وجود خواهد داشت.

مایکروسافت تاریخ عرضه دقیقی برای State of Decay 3 اعلام نکرده است؛ با این حال این بازی برای Xbox Series X و احتمالا PC عرضه خواهد شد. بازی همچنین از همان روز اول عرضه برای مشترکین Xbox Game Pass نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.