نویسنده: Mr.Berserk پنج شنبه، 09 ارديبهشت 1395
ساعت 11:20

نمایشگاه E3 2016 و معرفی سخت افزار جدید Xbox

5 از 5

به نظر می رسه اگر صحبت های Brad Samsیکی از بلاگرهای مایکروسافت درست باشه در E3 2016 شاهد خبرهای داغی از سوی این کمپانی باشیم. بر اساس این صحبت ها یک کنترلر جدید برای Xbox One و یک سخت افزار یا شاید بشه گفت یک کنسول جدید از سوی Microsoft در این نمایشگاه برای طرفداران معرفی بشه . البته بنظر میرسه کار ساخت کنترلر تموم شده و آماده فروش هست این کنترلر از نظر دیزاین به همین کنترلر فعلی شباهت داره ولی احتمالا به رنگ سفید  هست . البته این رنگ در بعضی از باندل های Xbox One وجود داره و امکان داره از این کنترلر با  این رنگ برای کنسول های استاندارد استفاده بشه .این وسیله یا سخت افزار جدید طبق گفته Sams میتونه یک ورژن جدید از Xbox One Elite  یا یک کنسول کاملا جدید باشه  .
Xbox One Elite  در حال حاضر وجود داره و لقب گرونترین کنسول مایکروسافت رو با قیمت 500 دلار یدک میکشه البته تا اخر این ماه میلادی این مبلغ به 450 دلار کاهش پیدا کرده . این کنسول با هارد یک ترابایتی solid state hybrid عرضه میشه که باعث میشه سیستم 20 درصد سریعتر بوت بشه .  کنسول Elite شامل یک کنترلر مخصوص 150 دلاری هم هست که میشه بصورت جداگانه هم اونرو خرید .
غیر از این اخبار مربوط به کنسول و کنترلر جدید، مایکروسافت قرار هست از تلاش خودش برای ایجاد یک Link بین Xbox One و Windows 10 صحبت کنه  کمی بعد از اینکه Phil Spencer از  وجود چیزهایی فراتر از  Xbox One و Windows 10 خبر داد .

Mr.Berserk | اخبار | 28/04/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    لطفا مابین خطوط رو بخونید
    بیایید ببینید چرا یک دفعه بعد از صحبتهای Spencer یک دفعه خبر از کنسول Ps4.5 داده میشه
    یا amd میگه که نسل جدید Cpu ها که 3 تا کمپانی بزرگ سازنده کنسول قراره استفاده کنن تا فلان سال باید اینقدر بفروشه
    الان صحبت از این هست که یک لینک بین ویندوز 10 و one قراره زده بشه و قراره حتی از این هم فراتر بره
    بنظر من یکجورایی مشخص هست که شاید احتمالا مایکروسافت در حال ساخت یک hybrid از Pc و کنسول هست که قابلیت اپگرید هم داشته باشه در کنارش اینرو قرار بدید که hololens قراره بیاد و اونهم یک غولی هست برای خودش که بازی کردن باهاش فقط یک جنبه از کارایی اش هست .
    یا اینکه NX یکسال دیگه هم تاخیر خورده و گفته شده که قراره از چیزهای جدید درش استفاده بشه
    بنظرم زیاد نباید به صحبتها تکیه کرد بقولی تمام این حرف و حدیث هایی که دوستان مدیر از هر شرکت و کمپانی میزنن فقط درصد خیلی کمی از واقعیت هست و فقط نشون دهنده tip of iceberg هست

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط Mr.Berserk ویرایش شد
    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    اگر اشتباه نکنم مایکروسافت قویا اعلام کرده بود که اصلا قرار نیست کنسئلی تحت عنوان Xbox 1.5 عرضه بشه ، به احتمال زیاد این کنسول یک باندل خاص یا همونطر که گفته شد یک رنگ بندی خاص هست که قراره عرضه بشه . ساید هم مدل اسلیم همین کنسول فعلی میخواد نمایش داده بشه ?!?

    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.