نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 04 دی 1396
ساعت 00:17

بازی Destiny 2 در سال 2018 با تغییراتی مواجه خواهد شد

0 از 5

کارگردان بازی Destiny 2 وعده داده است که این عنوان در سال 2018 دچار تغییراتی خواهد شد

بانجی به دنبال بهبود کیفیت بازی Destiny 2 است و به همین منظور قصد دارد در سال 2018 تغییراتی را در این عنوان ایجاد کند. یکی از کارگردان‌های Destiny 2، کریستوفر برت در حساب توییتر خود جزییاتِ برخی از این تغییرات را مشخص کرده است.

در ابتدا تیم سازنده قصد دارد زره‌های بیشتری را در دسترس بازیکنان قرار دهد. همچنین با فرا رسیدن دور جدیدی از رویدادهای Iron Banner و Faction Rally در بازی Destiny 2، پوسته‌های جدیدتری برای انواع تجهیزات بازی شامل: اسپاروها، گوست‌ها و فضاپیماها عرضه خواهد شد.

در گام بعدی، کیفیت اسلحه‌هایی که بازیکنان از طریق شرکت در Raidها بدست می‌آورند افزایش خواهد یافت. پس دیگر لازم نیست نگران این باشید که اسلحه‌های بدست آمده از Raidها در مقایسه با آیتم‌هایی فعلی ضعیفتر باشند. برت در این رابطه می‌گوید:

در بازی Destiny 2 فعالیت‌هایی که نسبت به بقیه سختی بالاتری دارند باید جوایز ارزشمندتری نیز به بازیکنان اهدا کنند.

در انتها برت پیرامون اعتراضاتی که بازیکنان اخیرا و پس از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید به سیستم لوت بازی Destiny 2 داشتند شفاف سازی کرد: بانجی وعده داده است که بر روی سیستم لوت بازی کار کند و نگرانی‌های هواداران را برطرف سازد. برت می‌گوید که بانجی هم در کوتاه مدت و هم در آینده‌ی دور به بازخوردهای هواداران واکنش نشان خواهد داد و تغییراتی را در این عنوان ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.