نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 17 مهر 1397
ساعت 18:00

شرکت Rockstar اجازه تجربه بازی Red Dead Redemption 2 را به یک بیمار در حال مرگ داد

5 از 5

گزارشی جدید حاکی از آن است که شرکت راک‌استار گیمز اجازه تجربه بازی Red Dead Redemption 2 را پیش از موعد، به یک طرفدار بیمار و در حال مرگ داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به تازگی اجازه داده است که یکی از طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 که از بیماری سختی رنج می‌برد و روز‌های آخر زندگی خود را می‌گذراند، به تجربه بازی و لذت بردن از آن یک ماه پیش از عرضه رسمی بپردازد. پدر این فرد می‌ترسیده که پسرش به نام جورین (Jurian) که یک طرفدار بزرگ مجموعه Red Dead است، نتواند آنقدر زنده بماند که فرصت تجربه دنباله بازی محبوب خود را داشته باشد؛ بنابراین با اعضای شرکت راک‌استار گیمز تماس گرفته و از آن‌ها درخواست می‌کند تا این فرصت را در اختیارش بگذارند.

چندی پیش بود که یک گیمر جوان به نام وس (Wes)، بعد از اینکه خانواده‌اش بدلیل بیماری فرزندشان با اعضای شرکت بتزدا تماس گرفتند و اعضای استودیو نیز حدود چهار ساعت رانندگی کردند تا نسخه Power Armour Edition امضا شده را در اختیارش قرار دهند، توانست با دوستانش به تجربه بازی Fallout 76 پیش از موعد رسمی بپردازد. پیش از این نیز شرکت نینتندو در اقدامی مشابه، به فرد در حال مرگی به نام کریس تیلور (Chris Taylor) که آروزی تجربه بازی Super Smash Bros. Ultimate داشت، کمک کرده بود. این کمپانی ژاپنی آروزی این جوان را برآورده کرد و اجازه داد که او و دوستانش از بازی لذت ببرند اما متاسفانه کریس چند روز بعد درگذشت.

داستان‌های ذکر شده به نوعی برای جورین و پدرش که خبر‌ها را دیده بودند، الهام‌بخش بود و امیدوار بودند که شرکت راک‌استار نیز مانند آن‌ها عمل کند که البته بعد یک هفته یا بیشتر، این اتفاق افتاد. در ادامه شما می‌توانید شرح کاملی از داستان درباره این حرکت درخشان را به نقل از Rockstar Intel مطالعه نمایید:

جورین از طریق صفحه فیسبوک با ما تماس گرفت. او از یک بیماری به نام نوروفیبروماتوز نوع دوم رنج می‌برد؛ یک بیماری ارثی که نزدیک به ۴۰۰ نفر را در کشور هلند گرفتار کرده است. مبارزه جورین با بیماری به پایان رسیده و او حالا در فاز نهایی از زندگی خود به سر می‌برد. با توجه به اینکه او طرفدارا بزرگ بازی Red Dead Redemption 2 است، خیلی دلش می‌خواست که بازی را تجربه کند که همین امر منجر شد تا پدرش به نام هارم (Harm) با شرکت راک‌استار تماس بگیرد.

Jurian Red Dead Redemption 2

داستان از زبان خود جورین به شرح زیر است:

متاسفانه، من هفته‌های آخر از زندگی خود را می‌گذرانم و درمان من به پایان رسیده است. از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون، من با یک بیماری نادر و مزمن به نام نوروفیبروماتوز نوع دوم که منجر به رشد تومور‌های خوش خیم در بدنم می‌شد، مبارزه کرده‌ام. برای مدت‌ها توانستم از این بیماری جان سالم بدر ببرم اما اکنون به پایان راه رسیده‌ام.

از آنجایی که با شور و اشتیاق زیادی برای بازی Red Dead Redemption 2 انتظار می‌کشیدم، پدرم تصمیم گرفت تا با شرکت ناشر تماس گیرد و بپرسد که آیا یک نسخه از بازی به طور پیشفرض برای موارد استثنا دارند یا خیر. شعبه هلند از شرکت راک‌استار خواهان این بود که بازی را در اختیار من بگذارد اما آن‌ها اجازه اینکار را نداشتند؛ بنابراین با دفتر مرکزی شرکت تماس گرفتند و آن‌ها نیز خیلی زود آرزوی من را برآورده کردند. نزدیک به یک هفته بعد بود که دو تن از اعضای شرکت Rockstar Netherlands به ملاقات من آمدند و یک نسخه دمو از بازی را در اختیارم گذاشتند. بعد از یک ظهر بازی کردن عنوان Red Dead Redemption 2، متاسفانه آن‌ها هنگام ترک کردن، بازی را نیز بهمراه خود بردند.

با توجه به اخباری که چندی پیش درباره موردی مشابه با شرکت نینتندو مطالعه کرده بودم، تصمیم گرفتم این موضوع را به اشتراک بگذارم چراکه شرکت راک‌استار نیز لطف بزرگی به من کرده بود.

 بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود. در پایان شما می‌توانید اولین و دومین تریلر گیم‌پلی بازی را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در بازی‌مگ تماشا کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.