نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 17 مهر 1397
ساعت 22:00

نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice معرفی شد

0 از 5

استودیو نینجا تئوری از نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان رونمایی کرد.

عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice محصول استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) در سال گذشته میلادی بود که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و توانست تحسین‌های زیادی را از سوی منتقدین و کاربران به همراه داشته باشد و با دریافت امتیاز 8 از نقد و بررسی بازی‌مگ در گروه بازی‌هایی که انجام آن‌ها توصیه می‌شود قرار بگیرد. در حالی که نگاه‌ها به گیم‌پلی بازی متفاوت بود اما بسیاری از مردم قبول داشتند که بازی قادر بوده تا داستانی مهیج، احساسی و جالب را درباره بیماری روانی بیان کند. بازی Hellblade توانست بیش از یک میلیون نسخه بر روی پلی‌استیشن ۴ فروش کند و سرانجام برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی به فروشگاه‌های سراسر جهان عرضه شود.

نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای هر دو کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. باکس آرت این نسخه همان‌طور که در تصویر مربوط به خبر مشاهده می‌شود، شامل شخصیت اصلی در کنار تعدادی از جوایزی که بازی دریافت کرده است، می‌شود. وظیفه نشر نسخه فیزیکی بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ برعهده شرکت 505Games است؛ ناشری که برای نشر بازی‌هایی چون Laser League و بازی جدید استودیو رمدی اینترتیمنت یعنی Control شناخته می‌شود.

در این میان، شرکت مایکروسافت وظیفه نشر نسخه فیزیکی کنسول ایکس‌باکس وان بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برعهده دارد. گفتنی است که شرکت مایکروسافت در ماه ژوئن بود که اعلام کرد استودیو نینجا تئوری را در کنار چند استودیو دیگر تصاحب کرده است. در حالی که عجیب نیست شرکت مایکروسافت وظیفه نشر نسخه پلی‌استیشن ۴ را نیز برعهده ندارد اما همچنان جالب و زیبا است که آن‌ها به استودیو نینجا تئوری اجازه می‌دهند که این نسخه را با همکاری شرکتی دیگر منتشر کنند؛ چراکه این موضوع در صنعت بازی‌های ویدیویی، امری عادی محسوب نمی‌شود.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هم‌اکنون به صورت دیجیتالی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه فیزیکی بازی نیز قرار است در تاریخ ۱۳ام آذرماه ۹۷ (چهارم دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.