نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 بهمن 1401
ساعت 11:00

تاریخ انتشار بازی Stray Blade مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Stray Blade محصول تیم Point Blank Games عنوان اکشن و نقش‌آفرینی در صف عرضه است که گرچه در لیست عناوین به شدت موردانتظار قرار نمی‌گیرد، ولی با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون داشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی که قرار بود در سال 2022 منتشر شود، درنهایت با تاخیر مواجه شد و حالا ناشر بازی یعنی 505 Games، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه تاریخ عرضه دقیق این عنوان برای روز 20 آوریل (31 فروردین) را تایید کرده است. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

با توجه به این گزارش، این بازی حالا حدود دو ماه با انتشار فاصله دارد. در Stray Blade با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به منتشر شده، فضای بازی در یک سرزمین باستانی به نام Acrea جریان پیدا می‌کند و بازیکن از همراهی یک گرگ نیز بهره می‌برد و باید اسرار مختلف این سرزمین و نحوه نابودی تمدن کهن آن را کشف کند. این شامل گردش و مواجه شدن با دشمنان، از جمله باس‌های قدرتمند نیز هست که گفته شده گیم‌پلی مبارزات آن از جمله چالش‌های بازی خواهد بود. به گفته ناشر، این بازی دوره تست بتا خود را به زودی شروع می‌کند و علاقمندان برای مشارکت، امکان ثبت‌نام نیز پیدا کرده‌اند.

همان طور که اشاره شد، بازی Stray Blade در روز 20 آوریل (31 فروردین) و برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.