نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 بهمن 1401
ساعت 16:00

بلوبر تیم کار روی بازی جدید با اسم رمز Project M را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو لهستانی Bloober Team درحال حاضر یکی از تیم‌های بازیساز صنعت گیم است که همزمان روی چند پروژه مختلف مشغول کار است. این استودیو که تا پیش از این چند بازی در دست توسعه را تایید کرده بود، اخیرا اعلام کرده که کار روی یک پروژه جدید را نیز به صورت جدی شروع کرده است. این خبر که اولین بار از طریق حساب رسمی توییتری شرکت منتشر شده، فاش می‌کند که با همکاری استودیو Draw Distance فاز توسعه بازی با اسم رمز Project M را شروع کرده است.

لازم به ذکر است که بلوبر تیم قبلا و در ساخت بازی ایندی Serial Cleaners با Draw Distance همکاری داشته و به این ترتیب این دو استودیو بازیساز لهستانی، حالا رسما کار ساخت بازی Project M را شروع کرده‌اند. به گفته بلوبر، کار مقدماتی روی این پروژه حالا یک سال هست که انجام شده و با توجه به همکاری استودیو Draw Distance، بالاخره زمان آن فرا رسیده تا پروژه وارد فاز کامل ساخت و توسعه شود. این بیانیه البته اطلاعات بیشتری از پروژه منتشر نکرده و مشخص نیست که ماهیت بازی، پلتفرم و تاریخ عرضه آن چیست. با این حال کانسپتی از این بازی به اشتراک گذاشته شده که در تصویر همین خبر نیز دیده می‌شود، و به نظر می‌رسد با تجربه‌ای از نوع وحشت مواجه باشیم.

Bloober Team درحال حاضر مشغول کار روی پروژه ریمیک Silent Hill 2 با مشارکت کونامی نیز هست. به علاوه در ماه دسامبر گذشته، آن‌ها تایید کردند که کار روی ساخت یک بازی وحشت-بقا با مشارکت Private Division به عنوان ناشر را نیز شروع کرده‌اند. همچنین در نوامبر 2021 نیز خبری از استودیو وجود داشت که با مشارکت استودیو Rogue Games مشغول کار روی یک بازی نسل نهمی برای کنسول‌ها و پی سی بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.