نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 09:30

عرضه رایگان حالت Save The World بازی Fortnite به تاخیر افتاد

4 از 5

شرکت اپیک گیمز از به تاخیر افتادن نسخه رایگان حالت PvE بازی پرطرفدار Fortnite یعنی Save The World خبر داد.

عنوان همیشه در حال گسترش Fortnite از زمان عرضه تاکنون تغییرات زیادی به خود دیده است تا همیشه احساس تازه بودن را به بازیکنان منتقل کرده و بازیکنان جدیدی نیز جذب کند. در این میان اما در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، متوجه شدیم که عرضه نسخه رایگان حالت PvE بازی فورتنایت یعنی Save the World عقب افتاده و دیگر برای سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی نشده است.

خبر منتشر شده توسط شرکت اپیک گیمز اشاره می‌کند که عرضه نسخه رایگان حالت Save the World بازی Fortnite برای بازبینی عملکرد کلی آن، به زمان دیگری موکول شده است. این بیانیه همچنین ادعا می‌کند که این حالت با رشد بی‌سابقه‌ای روبه‌رو بوده و تیم توسعه دهنده سخت در حال تلاش هستند تا مطمئن شوند که بازیکنان اوقات لذت بخشی را سپری خواهند کرد. در میان تغییرات برنامه‌ریزی شده، تغییرات مربوط به رابط کاربری بازی مشاهده می‌شود که سعی خواهد شد تا با سازماندهی مجدد، این بخش قابل فهم‌تر و ساده‌تر از همیشه باشد.

گذشته از این‌ها هنوز تاریخ و زمان مشخصی برای عرضه رایگان حالت Save the World اعلام نشده اما می‌توان اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی، اخبار جدیدی در ارتباط با این موضوع از سوی شرکت اپیک گیمز منتشر خواهد شد. در پایان بازی Fortnite روی بسیاری از پلتفرم‌های در دسترس حال حاضر نظیر ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ، مکینتاش، اندروید و IOS موجود است. گفتنی است که در خبری مرتبط، چندی پیش شرکت سونی از پیوستن خود به قابلیت کراس-پلتفرم برای این بازی خبر داد که در نوع خود اتفاق بزرگی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.