نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 آبان 1397
ساعت 13:00

به نظر نقشه کامل Red Dead 2 لیک شده است

5 از 5

اخیرا یک کاربر reddit نقشه کامل بازی Red Dead 2 را لیک کرده که به نظر شامل کل نقشه بازی اول هم می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸، تنها سه روز با عرضه فاصله دارد و راک‌استار تاکنون اطلاعات زیادی از Red Dead Redemption 2 را به اضافه تریلر لانچ این بازی منتشر کرده است. این بازی، به عنوان دنباله بازی Red Dead Redemption، یک عنوان جهان‌باز اقتباسی از غرب وحشی است. ما تاکنون می‌دانستیم که دنیای ساخته شده برای این بازی، بزرگ‌ترین نقشه‌ای بوده که تاکنون توسط راک‌استار ساخته شده است. حالا نیز یک کاربر reddit، نقشه کامل این بازی را لیک کرده است.

این نقشه، اولین بار توسط یک کاربر reddit به نام Wave24 منتشر شده که به نظر می‌رسد تصویری از یک کتابچه راهنمای رسمی بازی به زبان آلمانی است. در زیر این تصویر متنی آلمانی نیز به چشم می‌خورد که ترجمه آن، نزدیک به عبارت «مکان‌هایی که encounter های ویژه و تصادفی وجود دارد» است. همچنین این نقشه گرچه فقط یک زمینه کلی از دنیای بازی را می‌دهد، اما می‌توان برخی لوکیشن‌های شاخص را در آن پیدا کرد. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

 red dead redemption 2 full map leak german.jpg.optimal

سبک کلی نمایش نقشه، شبیه بازی اول نیز هست که در آن پس زمینه سفید غالب کار را تشکیل می‌داد. با در نظر گرفتن این نقشه، حالا به نظر منطقی می‌رسد که چرا این بازی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس راک‌استار از حجم دیتای عظیم 100 گیگابایتی در روز اول انتشار برخوردار است. راک‌استار قبل از این هم گفته بود که دنیای این بازی، بسیار بزرگ‌تر از نقشه GTA V و درواقع بزرگ‌ترین نقشه ساخته شده توسط این شرکت است و همچنین این نقشه، حتی شامل کل نقشه بازی اورجینال Red Dead Redemption که در سال ۲۰۱۰ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد نیز می‌شود. در واقع بخش جنوبی نقشه، به اعتقاد برخی کاربران reddit همان نقشه بازی اول است.

گفتنی است در ارتباط با لیک شدن این تصویر، هنوز راک‌استار موضوع را به شکل رسمی تایید نکرده و احتمال شایعه بودن خبر نیز وجود دارد. در این ارتباط و در بحث‌های انجام شده در reddit، برخی کاربران امیدوار بودند که این نقشه شامل بخش‌هایی از مکزیک نیز باشد. البته باید گفت که با در نظر گرفتن ابعاد، تنوع و عمق بسیار زیادی که در این دنیا پیاده‌سازی شده، احتمالا راک‌استار در جلب نظر همه بازیکنان موفق خواهد بود. به هر شکل تنها سه روز تا عرضه این بازی زمان باقی مانده، و انتظارها برای روشن شدن ابعاد و عمق دنیای این بازی چندان طولانی نیست.

بازی رد دد ردمپشن 2 در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.