نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 آبان 1397
ساعت 09:00

Fallout 76 بیش از ۱۵۰ ساعت مراحل و فعالیت‌های جانبی دارد

0 از 5

به گفته Bethesda، بازی Fallout 76 ساعات زیادی سرگرمی در بخش محتواهای جانبی دارد و این شامل محتواهای پس از عرضه بازی هم نمی‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Bethesda همیشه ثابت کرده که در بحث قرار دادن فعالیت‌ها و محتواهای جانبی در بازی‌هایش، با دست پر وارد می‌شود و در مواقعی، حتی احساس می‌شود که با توجه به بخش داستانی نه چندان قوی، عمده تمرکز بازیکنان در بازی‌های این شرکت دنبال کردن فعالیت‌های جانبی می‌شود. در این زمینه، اخیرا فاش شده که بازی در صف انتشار Fallout 76، دراین ارتباط بسیار غنی است و شامل بیش از ۱۵۰ ساعت فعالیت قابل بازی جانبی خواهد بود.

گزارش تازه براساس مصاحبه جدید Bethesda با مجله رسمی ایکس‌باکس منتشر شده است؛ جایی که این شرکت اشاره می‌کند این میزان سرگرمی، شامل محتواهای پس از عرضه فراوانی که در انتظار بازی هست نیز نمی‌شود. درواقع، با در نظر گرفتن اینکه «فال‌اوت 76» یک بازی از نوع Game as Service است و محتواهای جدید زیادی پس از انتشار خواهد دید، روش‌های زیادی هم برای دنبال کردن این محتواها ایجاد می‌کند. Jeff Cardiner مدیر پروژه Fallout 76 در این ارتباط گفت:

یادتان باشد که این یک بازی از نوع بقا است. پس ما در اوایل کار و در زمان تست پروژه متوجه شدیم که بازیکنان به این شکل عمل می‌کنند که خوب، شخصیت ما می‌خواهد سه ساعتی در بیرون گردش کند پس می‌خواهم از همه ابزارها و خشاب‌هایم استفاده کنم. اما اینجا وقتی که بازیکن بخواهد واقعا بازی را تجربه کند، تصمیم‌های کاملا متفاوتی می‌گیرد. آیا واقعا حتما باید این موجود را فقط با همین یک خشاب ویژه‌ای که دارم بکشم؟ یا باید این را برای هیولای آتشین حفظ کنم؟ چون برای گرفتن این خشاب ساعت‌ها وقت گذاشته‌ام. اینجا شما تصمیمات متفاوتی می‌گیرید.

در یکی دیگر از موارد اشاره شده، Cardiner گفته که حتی شکل کلی داستان، با توجه به وجود خطرهای دائمی در محیط هم ممکن است به شکل‌های مختلف دیده شود. در واقع آن طور که به نظر می‌رسد احتمالا بازیکن نمی‌تواند مثل سایر عناوین فال‌اوت یا Elder Scrolls روند داستانی را در فرمولی مشخص دنبال کند. در این ارتباط Chris Mayer از کارگردان‌های بازی چنین گفته است.

بازیکنان می‌توانند این بازی را برای ۳۰ ساعت، ۳۰۰ ساعت، گاهی به شکل گروهی، گاهی فقط متمرکز روی برخی فعالیت‌ها و گاهی هم به تنهایی تجربه کنند... و این‌ها وقت‌هایی هستند که فرصت دارید تا بیشتر روی holotape ها تمرکز کنید و درگیر داستان بازی شوید. ولی اینجا هم چالش هست و شما نمی‌توانید وسط گوش کردن به دیالوگ‌ها یا خواندن متون، بازی را متوقف کنید. در هیمن موقع، ممکن است موجودی از پشت سر ظاهر و شما را ببلعد.

Fallout 76 که هم‌اکنون امکان پری لود آن در ایکس‌باکس وان نیز فراهم شده است، قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. شما همچنین می‌توانید جزئیات شروع دوره بتای این بازی را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.