نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 08:00

نینتندو درحال استخدام برای یک پروژه مرتبط با زلدا است

0 از 5

با توجه به انتشار یک فهرست مشاغل جدید، به نظر نینتندو در حال کار روی یک پروژه جدید از سری «زلدا» است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت نینتندو اخیرا با انتشار فهرست جدید مشاغل استخدامی خود، به نظر در تدارک کار روی یک پروژه جدید از سری بازی‌های The Legend of Zelda است. این خبر که اولین بار در Resetera مورد اشاره واقع شده، به جزئیات دیگری از این مشاغل هم می‌پردازد. نینتندو به طور مشخص، قصد استخدام یک طراح 3DCG و یک طراح مراحل را دارد که روی یک پروژه مرتبط با سری زلدا فعالیت خواهند کرد. این شرکت البته به جزئیات این پروژه اشاره‌ای نکرده، ولی به طور مشخص می‌توان این پروژه را کار روی یک بازی جدید در این سری در نظر گرفت.

نینتندو در توصیف پیش‌نیازهای این مشاغل ذکر کرده که طراحان، باید حتما تجربه کار روی بازی‌های اکشن را داشته باشند، و بتوانند روی طراحی‌های مختلف بافت‌های زمینی نظیر مراتع و سیاه‌چال‌ها کار کنند. برای طراح مراحل نیز چنین پیش‌نیازهایی یعنی سابقه کار به عنوان طراح بازی و توانایی طراحی سیاه‌چال‌ها، مراتع و دشمنان را هم داشته باشد. یک نکته جالب دیگر که می‌تواند سرنخ‌های بیشتری را به دست بدهد، این است که نینتندو می‌خواهد این طراحان، بتوانند روی «رویدادهای درون بازی (in-game events)» هم کار کنند. البته نینتندو در این زمینه هم جزئیات چندانی را فاش نکرده و مشخص نیست که این رویدادها، به وقایع عادی داستانی مرتبط می‌شود یا می‌توان انتظار قابلیت‌های چندنفره و آنلاین را از این رویدادها (رویدادهای زنده) داشت.

به علاوه این موضوع نیز روشن نیست که پروژه جدید زلدا، قرار است یک بازی معرفی نشده از این سری برای چه پلتفرمی باشد و سوییچ، 3DS یا موبایل از جمله احتمالات ممکن برای این پروژه هستند. همچنین این می‌تواند حتی یک بسته الحاقی برای بازی Breath of the Wild هم باشد؛ این موضوع خصوصا با در نظر گرفتن صحبت‌های ماه گذشته Shuntaro Furukawa، رئیس شرکت نینتندو است که گفته بود، می‌خواهد برای عناوین بزرگ و اصلی این شرکت، بسته‌های الحاقی بیشتری ببیند. به علاوه، گزارش‌هایی هم وجود داشت که اشاره می‌کرد نینتندو، روی یک بازی از سری Zelda برای پلتفرم‌های موبایلی کار می‌کند.

بازی Zelda: Breath of the Wild که اولین بار در ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۹۵) منتشر شد، در حال حاضر برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و Wii U در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.