نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 09:00

حداکثر کسب Level در Assassin’s Creed Odyssey افزایش پیدا می‌کند

4.1 از 5

در آپدیت ماه نوامبر بازی Odyssey ، کوئست‌ها، رویدادها، آیتم‌ها و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Assassin’s Creed Odyssey با دنیای قابل گردش بسیار بزرگ خود، از همان روز عرضه هم با انبوهی از محتواها و فعالیت‌های جانبی و فراتر از کوئست‌های خط اصلی داستانی عرضه شد. یک بازی کاملا نقش‌آفرینی که یوبی‌سافت از ابتدا هم روشن کرده بود که حتی پس از انتشار نیز شاهد دریافت منظم و مداوم محتواهای قابل بازی است. این محتواها هم در قالب آپدیت و هم رویدادهای زنده به بازی اضافه می‌شوند و در تازه‌ترین آن‌ها، یوبی‌سافت در آپدیت میانه نوامبر، ویژگی‌های جدید از جمله افزایش حداکثر کسب level را به «اساسینز کرید اودیسه» اضافه می‌کند.

آپدیت آینده بازی، این حداکثر ظرفیت Level برای شخصیت اصلی را که در حال حاضر سطح 50 است، به 70 ارتقا می‌دهد. این موضوع ظاهرا با توجه به درخواست‌های بالای طرفداران در بازی اعمال می‌شود که تا قبل از تکمیل کوئست‌های خط اصلی داستانی، به این سطح دست پیدا کرده بودند. به این ترتیب این دسته از بازیکنان هم می‌توانند همچنان به شکلی معنی‌دار، فعالیت‌های جانبی و یا اصلی کنونی و آینده بازی را بدون نگرانی از سوخت شدن امتیازات XP دریافتی تجربه کنند. در این زمینه، یوبی‌سافت گفته که امتیازات سوخت شده بازیکنان سطح 50 پس از این آپدیت، از طریق اضافه شدن متناسب Ability point جبران خواهد شد.

ارتقا سیستم امتیاز XP و Level تنها بخشی از ویژگی‌های آپدیت آینده است و بواسطه آن، کوئست‌های داستانی جدید، رویدادها و آیتم‌های جدید هم به بازی اضافه خواهد شد. این آپدیت رایگان نیز هست و یوبی‌سافت، حتی با وجود مشکلات فنی که در جریان اضافه کردن محتواها داشته، همچنان سعی می‌کند بازی را سرگرم‌کننده و تازه نگه دارد. این خصوصا با در نظر گرفتن این نکته است که برای دومین بار در تاریخ این سری، سیکل سالانه عرضه یک Assassin’s Creed متوقف شده و در سال آینده شاهد یک بازی جدید از این سری نخواهیم بود. بنابراین، سازندگان با این آپدیت‌ها و محتواهای قابل بازی رایگان و پولی، بازی را تا مدتی طولانی پشتیبانی می‌کنند.

Assassin’s Creed Odyssey در ادامه موفقیت‌های فرمول بازی سال گذشته Origins، موفق شد تا هم از نظر منتقدان و هم طرفداران به یک بازی محبوب در این سری تبدیل شود؛ بازی که در حال حاضر لقب «موفق‌ترین عرضه یک بازی اساسینز کرید در پلتفرم‌های جدید» را هم در اختیار دارد. این بازی، در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز نمره ۸٫۳ از ۱۰ را دریافت کرده است.

اساسینز کرید اودیسه، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.