نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 آبان 1397
ساعت 13:00

به گفته تروی بیکر Death Stranding عظیم و عجیب است

0 از 5

تروی بیکر اخیرا در اظهارنظری پیرامون Death Stranding، این بازی را «بسیار بزرگ و عجیب» توصیف کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Death Stranding، اثر بعدی هیدئو کوجیما به عنوان یکی از افسانه‌های صنعت گیم است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شده، با وجود حضورهای متعدد در رویدادهای بزرگ و انتشار گزارش‌های پرتعداد، همچنان مجهول و ناشناخته باقی مانده و طرفداران، غیر از نظریه‌پردازی و گمانه‌زنی، دقیقا نمی‌دانند با چه چیزی مواجه هستند. درحال حاضر، ما می‌دانیم که این یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4، با دنیای جهان‌باز و با حضور یک تیم جالب‌توجه از بازگیران مشهور هالیوودی است. به علاوه اینکه، «مرگ» نقش مهمی را در تم و زمینه آن بازی می‌کند.

اینکه بازی دقیقا درباره چیست، داستان چگونه روایت و گیم‌پلی به چه شکل بازی می‌شود واقعا حتی پس از گذشت سه سال از زمان معرفی آن معلوم نیست. تاکنون از این بازی چندین تریلر هم منتشر شده ولی همان‌طور که کوجیما قبلا هم گفته بود، امکان فهمیدن داستان بازی از روی تریلرها غیر ممکن است. در جدیدترین تریلر بازی که در جریان TGS 2018 به نمایش درآمد، برای اولین بار شاهد هنرنمایی صداپیشه معروف صنعت گیم یعنی «تروی بیکر» بودیم. بیکر اخیرا درباره این بازی صحبت‌هایی انجام داده که البته همچنان، نمی‌تواند چیزی به معلومات ما پیرامون گیم‌پلی و مکانیک‌های بازی اضافه کند.

بیکر که در جریان رویداد Argentina Game Show حضور داشته، درباره این بازی مورد سوال یکی از طرفداران واقع شد. او در پاسخ گفت:

این یک بازی عظیم است. محدوده و دنیای این بازی بسیار بزرگ است. اگر شما کوجیما را به خوبی بشناسید، او واقعا اهل کارهای کوچک نیست. این بازی هم عجیب و هم بسیار بزرگ است.

همان طور که گفته شد، صحبت‌های جدید درباره این بازی هم قرار نیست به سوال بزرگی پاسخ بدهد و «بزرگ و عجیب» بودن کارهای کوجیما، یک موضوع از پیش روشنی است. این عجیب بودن، با همه گزارش‌ها و نمایش‌هایی هم که از بازی منتشر شده همخوانی دارد. با این حال اینکه دنیای این بازی از نظر ابعاد، با کلمه «عظیم» توصیف شده می‌تواند مهم‌ترین بخش پاسخ تروی بیکر باشد. در هر صورت، می‌توان امیدوار بود که در ادامه همین سال ۲۰۱۸، طرفداران بتوانند نمایش‌ها و اطلاعات تازه‌ای از بازی را دریافت کنند.

«دث استرندینگ» هم‌اکنون توسط استودیو کوجیما پروداکشنز در دست تهیه است و در تاریخی نامشخص به عنوان یک بازی انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.